וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל באושו זכתה ב-13 מדליות באליפות אירופה

הנבחרת שבה מאליפות אירופה בבולגריה עם שלל מדליות, מתוכן שתי מדליות זהב של המתעמלת אנסטסיה קיריליוק

נבחרת ישראל באושו שבה שלשום (שני) מאליפות אירופה שהתקיימה בבולגריה. אושו הוא ענף המאגד בתוכו מגוון סגנונות של אומנויות לחימה סיניות, חלקם סגנונות אישיים (דוגמת התעמלות אומנותית עם חרבות) וחלקם סגנונות שבהם מתחרים ספורטאים על המזרן אחד כנגד השני (למשל קונג פו). מדובר בענף פופולארי מאוד בסין כמובן וכן ברוסיה, שיש לו חסידים רבים במדינות נוספות.

המתעמלת אנסטסיה קיריליוק זכתה בשתי מדליות זהב באליפות, האחת בהתעמלות אומנותית מסורתית עם שתי חרבות והשנייה בהתעמלות על המזרן ללא נשק. קיריליוק, 20, חברת מועדון אושו רחובות, היא אחת הספורטאיות הבולטות כיום בעולם האושו, וזכתה כבר בעבר במדליות זהב באליפויות עולם ואירופה. נוסף אליה זכו חברי נבחרת ישראל, בקטגוריות נוער וקדטים, בעוד 11 מדליות זהב, כסף וארד.

"חזרנו מעוד אליפות שבה השגנו הישגים מרשימים והבאנו כבוד רב למדינה", אמר המאמן הראשי של הנבחרת אלכסנדר פרנקל, "אין כאן עדיין מיליוני חסידים של אושו כמו שיש במדינות אחרות, ובראשן סין ורוסיה. למרות זאת יש לנו ספורטאים מוכשרים ובולטים, למשל אנסטסיה, שמתחרים מול עמיתים מחו"ל, שמקבלים כולם תמיכה משמעותית מהמדינות שלהם, ראש בראש ובלי שום רגשי נחיתות".

  • עוד באותו נושא:
  • אושו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully