וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשולי החדשות: אדבוקאט עוזב את סנדרלנד, נדאל פוסל את השופט

המאמן ההולנדי בן ה-68 הודיע כי לא יאמן יותר בקבוצות, השור ממאיורקה נוקם בשופט שהתעמת איתו וסוחט תגובה זועמת מדג'וקוביץ', והאם אנטוניו קונטה ייאלץ להתפטר? הידיעות הקטנות של היום

דיק אדבוקאט עוזב את סנדרלנד

דיק אדבוקאט, המאמן ההולנדי שהשאיר את סנדרלנד בליגה, הודיע למועדון כי אין בכוונתו להמשיך בתפקידו והוא לא מעוניין להמשיך לאמן קבוצות. "יש רגעים בהם אתה חייב לקבל החלטות, ואני כבר כמעט בן 68", הסביר אדבוקאט. "כמה מועדונים פנו אליי, אבל זה היה סנדרלנד או כלום. אני רוצה להודות להנהלה, לצוות ולאוהדים. נתנו הכול בזמן שלי באנגליה ועמדנו במטרות. סנדרלנד הייתה אחד מרגעי השיא שלי בקריירה".

המשלחת הישראלית לקליעה מתמקמת במינכן

צמרת הקליעה העולמית התכנסה במינכן לקראת פתיחת אחת מתחרויות הגביע העולמי הגדולות ביותר שיש מדי שנה, והשנה נרשם בבירת בוואריה מספר שיא של 901 קלעיות וקלעים מ-87 מדינות. המיוחד מבחינת נבחרת ישראל, שנמצאת שם בהרכב מלא, הוא בכך שמדובר אולי במטווח הכי מאיר פנים עבורה. 2 קווטות לריו 2016 מונחות מחר על השולחן בתחרות רובה האויר בה ישתתפו ריכטר, שמאז גם זכה גם ביורו 2013 במקצוע זה, וליאור מדלל, שהם שני הליגיונרים שלנו בבונדסליגה. ריכטר יירה במקצה הראשון (09.45 שעון ישראל), מדלל במקצה השני (12.00), ושמונה הראשונים משני המקצים יעלו לגמר (14.30). בשישי בבוקר ייכנס אלכסיי קירייבסקי אל מעגל התחרויות באקדח אש מהירה אולימפי, בשבת ינסה מדלל כוחו ברובה מצב שכיבה לצד סטריק וסימקוביץ', וביום ראשון יצטרף עימי בן חפר הצעיר אל ריכטר ומדלל בתחרות לרובה 3 מצבים.

מוריניו שוב עיצבן את ונגר

ארסן ונגר ערך היום מסיבת עיתונאים במהלכה נשאל על דבריו של ז'וז'ה מוריניו, שלעג לארסנל ואמר שהם צריכים לבקש לשחק רק בין ינואר לאפריל, וענה בכעס: "תשכחו מהנאום שלו, ותעברו למשהו אחר. אני לא מתעניין בנאום שלו. אני לא מקשיב למה שאנשים אומרים. אני מקשיב לשאלות ששואלים אותי, אבל כשאני לא רוצה לענות, אני לא רוצה לענות".

רפאל נדאל פוסל את השופט

בצרפת מדווחים שרפאל נדאל ביקש ממארגני הרולאן גארוס לא לשבץ את השופט קרלוס ברנארדס למשחקיו בטורניר. מקור הבקשה היא סכסוך שפרץ בין השניים בטורניר ריו השנה, כשברנארדס העניש את השור ממאיורקה פעמיים על בזבוזי זמן. המארגנים צפויים להיענות לבקשה, שכבר עוררה התנגדות מצידו של נובאק דג'וקוביץ', שנשאל על כך ואמר: "היו כמה שופטים שלא הייתי מרוצה מהם לאורך השנים, אבל מעולם לא ביקשתי לפסול שופט. אני לא חושב שזה הוגן כלפיהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

אנטוניו קונטה ייאלץ להתפטר מנבחרת איטליה?

באיטליה מדווחים שאנטוניו קונטה עשוי להתפטר מתפקידו כמאמן נבחרת איטליה אם ייקרא להעיד פעם נוספת בפרשת מכירת המשחקים בה הוא מעורב. כזכור, מאמן הסקוואדרה אזורה הושעה לארבעה חודשים ב-2012 כשהתברר שבימיו כמאמן סיינה היה מודע למכירת שני משחקים ולא דיווח על כך, ובימים האחרונים שמו שוב נקשר לחשדות על אי סדרים במשחקי סריה B מלפני חמש שנים. ב-'גאזטה דלו ספורט' העריכו שהחשדות נגד קונטה לא יולידו כתב אישום, אך ייתכן שעצם העובדה שהוא יוזמן לתת עדות בפרשה נוספת תאלץ אותו להתפטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully