וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל נבו יזכה לאימוץ מבית ההשקעות אלטשולר שחם

השחיין שהבטיח את מקומו במשחקים האולימפיים בריו יצטרף לירדן ג'רבי, דני פרידמן וחנה קנייזבה-מיננקו שמחזיקים בחוזי אימוץ. נבו: "תמיכתם תסייע לי בהשלמת ההכנות לאולימפיאדה ובתחרויות שבדרך, תוך הפחתת הדאגות הפיננסיות הנלוות"

גל נבו. מגד גוזני
זו תהיה האולימפיאדה השלישית שלו. גל נבו/מגד גוזני

אחרי שהבטיח את מקומו במשחקים האולימפיים בריו, הודיע בית ההשקעות אלטשולר שחם כי הוא יאמץ את נבו. בכך מצטרף נבו לשורה ארוכה של גופי ספורט שזוכים לאימוץ מבית ההשקעות: קבוצת הכדורסל הפועל גלבוע/גליל, הפועל קטמון ירושלים, הפועל באר שבע בכדורסל, מחלקות הנוער של הפועל תל אביב בכדורסל ומכבי נתניה בכדורגל וספורטאים כמו הג'ודוקא ירדן ג'רבי, החותר דני פרידמן וקופצת המשולשת חנה קנייזבה מיננקו.

רן שחם, מנכ"ל משותף באלטשולר שחם: "אנו מברכים על הצטרפותו של גל למשפחת הספורטאים של אלטשולר שחם. אנו חשים חיבור אמיתי עם ספורטאים שמציגים נחישות חסרת פשרות, התמדה והצטיינות ומקווים שגופים עסקיים נוספים יירתמו למשימה הלאומית של תמיכה בספורטאים יחידים שהמסע שלהם להישגים בינלאומית אינו פשוט בתנאים הקיימים עבור ספורטאים בישראל כיום".

נבו הבטיח לאחרונה את מקומו באולימפיאדת ריו 2016 לאחר שהשיג את קריטריון A במשחה ל-200 מטר מעורב אישי. נבו זכה בתארים בינלאומיים רבים במהלך השנים והוא אלוף ישראל במשחים ל-200 ול-400 מטר מעורב אישי ובמשחה ל-200 פרפר. ריו תהיה האולימפיאדה השלישית של נבו אחרי שבבייג'ינג הוא סיים 11 במוקדמות ב-400 מעורב אישי ובחצי המרחק הוא העפיל לחצי הגמר וסיים במקום ה-13 הכללי. בלונדון הוא סיים עשירי ב-400 ושוב במקום העשירי ב-200.

החסות לנבו תכלול תמיכה כספית שנועדה לסייע לו במימון האימונים ולאפשר לו להתרכז בהכנות לריו 2016. השחיין אמר: "אני גאה ומאושר להצטרף למשפחת אלטשולר שחם התומכת והמחבקת. תמיכתם תסייע לי בהשלמת ההכנות לאולימפיאדה ובתחרויות שבדרך, תוך הפחתת הדאגות הפיננסיות הנלוות".

  • עוד באותו נושא:
  • גל נבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully