וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל תקיים שני משחקי אימון מול נבחרת סרביה

27.5.2015 / 10:33

הכחולים-לבנים יפגשו את הסרבים ב-22 וב-23 באוגוסט, כחלק מההכנות לאליפות אירופה. גם גביע אירופה, אותו תניף האלופה הבאה, יגיע לארץ, טקס מיוחד ייערך בהשתתפות כוכבי עבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם הוא יגיע. גביע אירופה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסגרות הכנותיה לאליפות אירופה שתיערך בספטמבר בצרפת, תארח נבחרת ישראל את נבחרת סרביה הגדולה לשני משחקים, ב-22 וב-23 באוגוסט, בהיכל יד אליהו, שם גם תתאמן עד לאליפות אירופה. באותם תאריכים יגיע לארץ גם גביע אירופה, אותו תניף אלופת אירופה הבאה בתום האליפות בצרפת ב-20.9. הגביע יגיע לארץ כחלק ממסעו ברחבי אירופה אצל המדינות שישתתפו באליפות. לבקשת איגוד הכדורסל, הגביע יגיע לארץ בשיאן של הכנות הנבחרת, ולכבודו יתקיים בארץ טקס בהשתתפות הנבחרת הנוכחית ומספר כוכבי עבר של הנבחרת.

הגביע יצא כבר לסיור ברחבי אירופה, כשתחנתו הראשונה הייתה ריגה בירת לטביה, שתארח את אחד הבתים באליפות. משם הוא המשיך לאסטוניה ובהמשך יגיע לאיסלנד, קרואטיה, יוון, ספרד, בלגיה, טורקיה, גרמניה, פינלנד, סלובניה, פולין, מקדוניה, צ'כיה, סרביה, הולנד, בוסניה, ישראל, איטליה וצרפת. בכל מקום אליו יגיע הגביע יתקיים טקס והקהל יוכל להצטלם איתו בדוכנים מיוחדים.

מילוש תאודוסיץ' שחקן צסק"א מוסקבה (ימין) מול מירזה בגיץ' שחקן קוצ'ה לבוראל. GettyImages
גם הוא יגיע. מילוש תאודוסיץ'/GettyImages

נבחרת סרביה נחשבת לאחת הנבחרות הטובות באירופה ואת האליפות הקודמת בסלובניה סיימה במקום השביעי. את מקומו של דושאן איבקוביץ' על הקווים יתפוס רכז העבר של הנבחרת, אלכסנדר דג'ורג'ביץ', והכוכב הגדול שלה ימשך להיות רכזה של צסק"א מוסקבה, מיולש תאודוסיץ'. כוכבים אחרים בנבחרת הסרבית הם: נמניה בייליצה ה-MVP של היורוליג ובויאן בוגדנוביץ' מפנרבחצ'ה, סטפן מרקוביץ' ממלאגה, ננאד קרסטיץ' הסנטר הוותיק של אנדולו אפס, מירוסלב רדוליצה, ולדימיר סטימאץ' מבאיירן מינכן, זוראן ארצג מגלאטסראיי ואחרים.

כזכור, הנבחרת הוגרלה לבית א' של אליפות אירופה, שם תפגוש את רוסיה, פינלנד, בוסניה, פולין וצרפת המארחת, כשהמטרה היא לסיים בין ארבע הראשונות ולהעפיל לשלב השני שיתקיים בליל. איגוד הכדורסל עובד בימים אלו על הוצאת אוהדים למשחקים ובנה עבורם חבילות. כמה עשרות אוהדים כבר הבטיחו את יציאתם עם הנבחרת לצרפת ונשאר מספר קטן של מקומות פנויים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן פנרבחצ'ה אולקר, בוגדן בוגדנוביץ', מול שחקני מכבי תל אביב, נייט לינהארט, אלכס טיוס. GettyImages
מכיר את יד אליהו מקרוב. בויאן בוגדנוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully