וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק ראווה נערך בין הפועל קטמון לקבוצת הכדורגל הגאה

קטמון פגשה את קבוצת ריינבול בירושלים באירוע שנערך במטרה להילחם בתופעת ההומופוביה בישראל. מנכ"לית הקרן החדשה, רחל ליאל: "יש לקוות שעולם הכדורגל הישראלי יקדם גם את המאבק בהומופוביה"

משחק ראווה של הפועל קטמון ירושלים. הדס פרוש,
תרמו למען ההומופוביות/הדס פרוש

משחק ראווה בין הפועל קטמון ירושלים לקבוצת הכדורגל הגאה של תל אביב, קבוצת ריינבול, נערך אתמול (שלישי) במגרש מבט בירושלים. האירוע נערך במטרה להילחם בתופעת ההומופוביה בישראל ביוזמת "הקרן החדשה לישראל" ותוכנית "בועטים את הגזענות והאלימות במגרשים" בשיתוף הפועל קטמון, קבוצת ריינבול והבית המשותף.

את האירוע פתחה מנכ"לית הבית הפתוח, שרה קלה מאיר. לאחר מכן שחקני הקבוצות התחלקו לשלוש קבוצות והתחרו במסגרת הטורניר. שחקני קטמון שהשתתפו בפעילות הם אורן כהן, גולן חרמון, אוהד סיידוף ועוז צבאג. כל קבוצה זכתה למאמן מהשורה הראשונה: אסף נמני מאמן קטמון, ושי אהרון, המנהל המקצועי של הקבוצה.

משחק ראווה של הפועל קטמון ירושלים. הדס פרוש,
למען מטרה טובה/הדס פרוש

מנכ"לית הקרן החדשה, רחל ליאל, אמרה: "מטרת האירוע היא להציב בראש סדר היום את המאבק בהומופוביה בישראל, זאת באמצעות עולם הכדורגל המגלם בתוכו ערכים של שוויון, סובלנות ושותפות. באירופה התגייסות גופים כמו אופ"א או פיפ"א נגד תופעה זו הפכה מזמן לדבר מובן מאליו, ומגובה בתכניות רבות שמפעילה אופ"א במגרשי הכדורגל ברחבי היבשת. כפי שהיום יש התגייסות נרחבת וחוצת מגזרים למאבק בגזענות במגרשים בישראל, יש לקוות כי עולם הכדורגל הישראלי יקדם גם את המאבק בהומופוביה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully