וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה ליוותה את אוהדי קרית אתא, אברהמי: "חבל שזה גלש לדבר כזה"

26.5.2015 / 23:29

עשרות אוהדי קרית גת וקרית אתא התעמתו פיזית בסיום המשחק הרביעי בגמר הפלייאוף, הרוחות נרגעו רק לאחר התערבות משטרתית. מאמן קרית אתא על הניצחון: "יש בנו משהו מיוחד מאוד"

אוהדי עירוני קרית אתא. ברני ארדוב
מהומה גדולה בסיום. אוהדי קרית אתא עם מילס/ברני ארדוב

מהומה גדולה העיבה על הניצחון של אליצור קרית אתא על עירוני קרית גת הערב (שלישי) במשחק הרביעי בסדרת גמר הפלייאוף בליגה הלאומית. עוד בתחילת המשחק ארעה תקרית אלימה, במהלכה נפגע עוזר מאמן קרית אתא שלומי אבוחצירא בראשו מגליל נייר , אולם בסיום המהומות התלקחו. אוהדי קרית אתא שרוכזו ליד הפרקט כדי לצאת מהאולם הותקפו על ידי מספר אוהדי קרית גת שזרקו עליהם אבנים. בשלב הזה החלה מהומה בה היו מעורבים עשרות אוהדים משני הצדדים שהכו זה את זה באבנים ובכסאות. לאחר התערבות של מספר גורמים משני הצדדים, ביניהם חבר הכנסת מיקי זוהר, שהיה עד לפני כחודש יו"ר קרית גת, נרגעו הרוחות.

בעוד אוהדי קרית אתא מחכים לכוחות המשטרה שיפנו אותם לאוטובוס בדרך הביתה, הגיעו מספר אוהדי קרית גת נוספים והתפתחה מהומה נוספת ביציעים העליונים של האולם הקטן. בסופו של דבר, שש ניידות משטרה הצליחו ללוות את אוהדי קרית אתא אל מחוץ לאולם הסוער.

שרון אברהמי מאמן עירוני קרית אתא. ברני ארדוב
"חבל שזה גלש למקום כזה". אברהמי/ברני ארדוב

מאמן קרית אתא שרון אברהמי אמר בסיום: "תעודת כבוד לקרית גת שהביאו כל כך הרבה קהל, חבל שזה גלש לדברים שלא צריכים להיות בכדורסל, אבל העיקר שזה מאחורינו. יש בקבוצה שלנו משהו מאוד מיוחד, ב-10 הפרש, 4 וחצי דקות לסיום אמרתי לשחקנים כמה דברים לא יפים על איך שאנחנו משחקים, כי לא שיחקנו עד הסוף ובמין פחדנות ואמרתי להם תשתחררו, עשינו עצירות גדולות והם קלעו רק 2 נקודות בדקות האחרונות. לא היינו גדולים בהתקפה אבל הראינו לב גדול".

בצד המפסיד, המאמן נתי כהן התאכזב: "הובלנו כבר ב-10 הפרש, וגם 54:62, לפעמים יתרון ביתיות נותן דברים ולפעמים לוקח דברים. היינו מאוד לחוצים בסוף, עשינו פעולות נמהרות, והיו גם זריקות טובות שלא נכנסו וככל שזה קרה והלך איבדנו ביטחון, הם חזרו צעד אחרי צעד. היו שלוש כדורים שלנו שנפלו אליהם, הרבה רצון של השחקנים אבל לפעמים עודף הרצון גרם לאובדן ריכוז. מגיע קרדיט לקרית אתא, ואנחנו צריכים להרים את עצמנו לקראת יום שישי".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אוהדי עירוני קרית אתא. ברני ארדוב
האבטחה מנסה למנוע מהעימות לגלוש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully