וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל וניז'ני נובגורוד הובסו על ידי צסק"א והודחו מה-VTB

ניז'ני סיימה את העונה אחרי הפסד 92:80 מול צסק"א החזקה והודחה עם 3:0 בסדרת חצי הגמר. 10 נקודות לרכז הישראלי לא הספיקו, וורונצ'ביץ' (16) הוביל חמישה קלעים בדאבל פיגרס בצד השני

שחקני ניז'ני נובגורוד גל מקל. GettyImages
צסק"א גדולה על קבוצתו. גל מקל/GettyImages

גל מקל וקבוצתו ניז'ני נובגורוד סיימו הערב (שלישי) את העונה אחרי שהודחו מליגת ה-VTB בשלב חצי הגמר על ידי צסק"א מוסקבה החזקה. ניז'ני אירחה את המשחק הזה אחרי שני הפסדים במוסקבה, אך גם לעיני הקהל הביתי שלה הובסה 92:80 והפסידה 3:0 בסדרה כולה. צסק"א מנגד, שרשמה אכזבה גדולה בפיינל פור של היורוליג, תפגוש בגמר המפעל את המנצחת בסדרה המקבילה בין לוקומוטיב קובאן לחימקי מוסקבה.

גל מקל רשם משחק סולידי עם 10 נקודות, 3 אסיסטים ועם החטאה אחת בלבד מהשדה, אך ניז'ני הציגה עוד משחק הגנה נרפה וגם סבלה מיכולת חלשה של כוכבה טיילור רוצ'סטי שרשם משחק אנמי וסיים אותו עם 5 נקודות בלבד ב-17 דקות. טרנס קינסי הוביל את המפסידים עם 19 נקודות, אבל המשחק הזה היה שייך לצסק"א שנהנתה מחמישה שחקנים שקלעו בדאבל פיגרס ובראשם אנדריי וורונצ'ביץ' הפורוורד שקבר ארבע שלשות וסיים את המשחק עם 16 נקודות. ארון ג'קסון חיפה על חסרונו על מילוש תיאודוסיץ' וניווט את המשחק של צסק"א עם שמונה אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully