וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית אתא ניצחה את קרית גת 62:68 וכפתה משחק חמישי בגמר הלאומית

קרית גת פספסה עוד הזדמנות להעפיל לליגת העל: הביתיים ברחו ליתרון תשע בתוך הרבע האחרון, אבל לא הצליחו לקלוע בחמש הדקות האחרונות ונכנעו 68:62. בסיום: עימות חריף בין האוהדים

שחקן אליצור קרית אתא ג'וליאן מילס מול שחקן מכבי קרית גת טרוויס רלפורד. ברני ארדוב
עוד פספוס. רלפורד מול מילס/ברני ארדוב

מכבי קרית גת פספסה הערב (שלישי) צ'אנס נוסף ושני ברציפות להעפיל לליגת העל, אחרי שנכנעה לאליצור קרית אתא 68:62 במשחק הרביעי בסדרת גמר הפלייאוף בליגה הלאומית. המשחק החמישי והמכריע בסדרה ייערך ביום שישי הקרוב בקרית אתא, ובסיומו תוכל הקבוצה של שרון אברהמי להשלים מהפך מפתיע בסדרה ולהעפיל לליגה הבכירה על חשבון היריבה מהדרום, שהוליכה את הטבלה במרבית העונה והייתה עדיפה במשך רוב שלבי סדרת הגמר.

בניגוד לשלושת המשחקים הקודמים, הפעם המשחק התאפיין בקצב איטי ותוצאה נמוכה, עם ריצות קטנות לכאן ולכאן. בפתיחת הרבע הרביעי נראה היה שקרית גת בדרך הבטוחה לניצחון, אחרי שסל של אלעד הופמן העלה אותה ליתרון תשע, אך אז הביתיים נעלמו, לא קלעו בחמש הדקות האחרונות ואיפשר לאורחים, בראשות דאליס ג'ויינר המצויין (21 נקודות ו-13 ריבאונדים), לבצע מהפך בפוטו פיניש. גיא דותן הוסיף 16 למנצחת, בעוד ג'וליאן מילס, שלהט במשחק הקודם עם 28 נקודות, נעצר על 10. אלעד הופמן קלע 14 למפסידה.

המשחק, שהתנהל תחת אווירה חמה ולעיני מאות צופים שמילאו את האולם בקרית גת, לווה גם בשתי תקריות. בסמוך למשחק נפצע עוזר מאמן קרית אתא שלומי אבוחצירא בראשו בעקבות גליל נייר שהושלך לפרקט מכיוון אוהדי קרית גת, ובסיום החל עימות פיזי בין אוהדים משני מחנות האוהדים, במהלכו אוהד אחד הטיח בעוצמה כיסא בראשו של אוהד אחר.

העימות החל לאחר שאוהדי קרית גת פונו מהאולם כדי לאפשר את פינוי אוהדי קרית אתא, אולם מספר אוהדי קרית גת נכחו על הפרקט והחלו להשליך כיסאות ולנסות להכות חלק מאוהדי קרית אתא. לטענת אנשי קרית אתא אותם אוהדים אף השליכו אבנים. בעקבות האירוע האלים פונו אוהדי קרית אתא לאזור בטוח באולם, אבל גם אוהדי קרית גת רדפו אחריהם וניסו להכותם. לאזור הוזעקה משטרה וגם כשעה אחרי תום המשחק האוהדים של קרית אתא לא פונו מהמגרש.

אוהדי עירוני קרית אתא. ברני ארדוב
לא כך קיווינו שהמשחק יסתיים. אוהדים מתעמתים עם הסדרנים/ברני ארדוב

מהלך המשחק

קרית אתא פתחה טוב יותר ועלתה ליתרון 4:9, אך גיא דותן נפגע מליאור ליפשיץ, ירד לקבל טיפול והמומנטום של האורחים מעט נעצר. דותן הספיק לחזור, אבל קרית גת כבר הייתה במומנטום. שלשה של גל איתן ועוד שתיים של רלפורד חתמו ריצת 0:7 של קרית גת ויתרון 11:15 בסיום רבע מהוסס והגנתי מצד שתי הקבוצות.

קרית גת המשיכה לתת את הטון גם ברבע השני, עם כמה צליפות מחוץ לקשת. גל איתן וטרוויס רלפורד הגיעו ל-8 נקודות כל אחד והובילו את קרית גת ליתרון 22:30, שלוש דקות להפסקה. בשלב זה גיא דותן התעורר והעיר יחד איתו את כל הקבוצה. רכז קרית אתא הגיע ל-10 נקודות אישיות, סחט עבירה טכנית מגל איתן, וסידר שלשה לאוראל לב, שהורידה ל-31:30 בלבד בהפסקה.

קרית אתא נראתה חדה בתחילת הרבע השלישי. אוראל לב התחמם, הגיע לתשע נקודות וסייע לאורחים להשלים מהפך ולעלות ליתרון 43:46. אבל אז קרית גת שוב התעוררה, ורשמה מהפך משלה, בדרך ליתרון 46:49 שתי דקות לסיום הרבע. בסיום הרבע השלישי הוליכה קרית גת 48:53.

קרית אתא המשיכה לא לתפקד התקפית גם ברבע האחרון. קרית גת הגיבה לאט, אך הצליחה לנצל את זה. ג'אמפ של הופמן קבע 48:57 לקרית גת והלהיב את האוהדים שמילאו את היציעים. אבל קרית אאתא לא ויתרה דאליס ג'ויינר החל לאמלל את קרית גת בצבע, הביתיים לא קלעו במשך שתי דקות, ומהלך של סל ועבירה של ג'ויינר השלים מהפך מפתיע ויתרון 62:64 לקרית אתא, 1:40 לסיום. הדרמה נמשכה עד הסיום. ליפשיץ איבד בצד אחד, ג'ויינר איבד בצד השני, אבל פארין דייק רק פעם אחת מהקו כדי לקבוע 62:65 25 שניות לסיום. למזלו, קרית גת חלמה ואפשרה לקרית אתא לקחת ריבאונד התקפה נוסף שגמר עניין. בסיום 62:68 לקרית אתא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן מכבי קרית גת אלעד הופמן מול שחקן אליצור קרית אתא ג'וליאן מילס. ברני ארדוב
משחק טוב שלא הספיק. הופמן מול דותן/ברני ארדוב
שחקן אליצור קרית אתא גיא דותן מול שחקן מכבי קרית גת תומר פיסצקי. ברני ארדוב
השאיר את קרית אתא קרובה ברגעי המשבר. גיא דותן/ברני ארדוב
שי האוזמן עם גיל ברק. ברני ארדוב
נקלעו לעין הסערה. שי האוזמן וגיל ברק פרשני ערוץ הספורט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully