וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של אוטאמנדי: "הוא יעשה הכול כדי להשתחרר מוולנסיה"

בלם נבחרת ארגנטינה מבוקש במנצ'סטר יונייטד, אבל ולנסיה דורשת 50 מיליון יורו. סוכנו: "ניקו רוצה להתקדם מבחינה מקצועית. כבר לפני חודשיים הוא אמר לנשיא בפנים שהוא רוצה לעזוב"

one

בספרד ובאנגליה מדווחים שמנצ'סטר יונייטד מגבירה את המאמצים לרכוש מוולנסיה את בלם נבחרת ארגנטינה, ניקולאס אוטאמנדי. סכום השחרור שנקוב בחוזהו של הבלם המצטיין הוא 50 מיליון יורו, אבל ההערכות הן שהשדים האדומים לא יסכימו לשלם את הסכום הזה ויציעו פחות.

בינתיים אוטאמנדי כנראה חושש שהקבוצה הספרדית תערים קשיים על המעבר, וסוכנו אאוחניו לופס התראיין אמש לתחנת רדיו מקומית ואמר בתקיפות: "ניקו רוצה לעזוב את ולנסיה והוא יעשה הכול כדי שזה יקרה. הוא אמר את זה לנשיא אמדאו סלבו בפנים לפני חודשיים ולכן מפתיע אותי שהמנהל הספורטיבי, פרנסיסקו רופטה, אומר שהוא לא יודע על זה שום דבר. או שהוא משקר, או שיש במועדון בעיית תקשורת. ניקו מאוד מרוצה מהקבוצה ומהאוהדים, אין שום בעיה, הוא פשוט רוצה להתקדם מבחינה מקצועית".

חאבייר צ'יצ'ריטו הרננדס יחזור ליונייטד בקיץ אחרי שריאל מדריד קיבלה החלטה סופית לא לממש את האופציה לרכוש אותו. סאות'מהפטון ו-ווסטהאם מתעניינות מאוד במקסיקני, אבל יכול להיות שלואי ואן חאל יחליט להשאיר אותו באולד טראפורד.

שחקן מנצ'סטר יונייטד חאבייר הרננדס מול שחקן ולנסיה ניקולס אוטאמנדי. רויטרס
בשנה הבאה ביחד? אוטאמנדי וצ'יצ'ריטו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully