וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: חן עזריאל יישאר בעונה הבאה, קלינגר טרם קיבל החלטה אם להמשיך

26.5.2015 / 9:05

בן זקן הודיע לחלוץ כי האופציה עליו מומשה והוא ישחק בעונה הבאה עם הקבוצה בליגה הלאומית. גם תום מונד יישאר. המאמן צפוי להיפגש שוב עם הבעלים ולמסור לו את החלטתו

ג'קי בן זקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
החליט לממש את האופציה על עזריאל. ג'קי בן זקן/ברני ארדוב

במ.ס אשדוד הודיעו לחן עזריאל כי הם מממשים את האופציה שיש להם עליו והחלוץ ישחק בעונה הבאה בליגה הלאומית. הבעלים ג'קי בן זקן שוחח בעצמו עם עזריאל והבהיר לו כי הוא מאמין שאחרי הפציעה שהוא עבר בברכו וכשהוא יערוך מחנה אימונים מסודר בקיץ ויכין את עצמו היטב לליגה, הוא יחזור ליכולת שהציג בעבר בבית"ר ירושלים, יכולת שבגללה נמכר בזמנו למכבי חיפה. עזריאל לא היה חלק ממ.ס אשדוד בחצי העונה האחרונה מאחר שהגיע בהשאלה כשהוא פצוע ועבר ניתוח בברכו. שחקן נוסף שגם קיבל הודעה מבן זקן שהוא נשאר לעונה הבאה הוא תום מונד שכרטיסו יירכש על ידי אשדוד תמורת 150 אלף שקל.

בתוך כך, פגישתם של בן זקן והמאמן בעונה החולפת, ניר קלינגר, אמורה להיערך היום או לכל המאוחר מחר ובה יקבלו השניים החלטה אם להמשיך יחד בעונה הבאה. כזכור, ביום רביעי שעבר נפגשו השניים לשיחה ארוכה במהלכה לא סגרו דבר. בן זקן אמר אז כי הוא רוצה שקלינגר ימשיך בליגה הלאומית ושהדברים תלויים במאמן. קלינגר ביקש פרק זמן קצר להחליט על עתידו והוא צפוי למסור את החלטתו בתום הפגישה עם בן זקן.

ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
טרם החליט. ניר קלינגר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully