וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון גברה 115:128 על גולדן סטייט וצימקה ל-3:1

ג'יימס הארדן קלע 45 נקודות, הרוקטס התאוששו מהתבוסה במשחק הקודם ושרדו בזכות ערב התקפי מצוין. הרגע המפחיד: סטפן קרי נפל על הצוואר עם חשש לזעזוע מוח, אבל חזר וסיים עם 23 נקודות

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס. GettyImages
לא מוותרים. יוסטון והארדן/GettyImages

יוסטון הצליחה לצמק הבוקר (שלישי) ל-3:1 את סדרת גמר המערב, אחרי שגברה 115:128 על גולדן סטייט במשחק הרביעי. ג'יימס הארדן הצטיין בשורות הרוקטס עם 45 נקודות בערב התקפי אדיר (ושיא פלייאוף חדש), והמארחים הצליחו להתאושש מהתבוסה המביכה במשחק הקודם ב-35 הפרש, והצילו מעט מהכבוד של המועדון. עבור הרוקטס זה היה ניצחון רביעי ברציפות במשחק הדחה בפלייאוף הנוכחי, אחרי שכבר חזרו מפיגור 3:1 מול הקליפרס. הפעם זה יהיה מעט קשה יותר למחוק את הפיגור, כשהסדרה חוזרת לאוקלנד למשחק החמישי שייערך ביום רביעי בלילה.

הרגע הדרמטי של המשחק אירע ברבע השני, כשכוכב גולדן סטייט סטפן קרי נפל בצורה רעה מאוד על צווארו, וירד לטיפול בחדר ההלבשה עם חשש לזעזוע מוח. אחרי סדרה ארוכה של בדיקות, ואחרי שנעדר רבע שלם, קרי חזר למשחק והצליח לסיים עם 23 נקודות, אבל נראה מעט המום ומוגבל.

סטפן קרי, גולדן סטייט, נופל מול יוסטון. GettyImages
סטפן קרי, גולדן סטייט, נופל מול יוסטון/GettyImages
סטפן קרי, גולדן סטייט, נופל מול יוסטון. GettyImages
סטפן קרי, גולדן סטייט, נופל מול יוסטון/GettyImages
סטפן קרי, גולדן סטייט. GettyImages
סטפן קרי, גולדן סטייט/GettyImages

ג'וש סמית קלע 20 נקודות בשורות הרוקטס (7 מ-8 מהשדה, 3 מ-12 מהקו), טרבור אריזה קלע 17, דווייט הווארד סיים עם 14 נקודות ו-12 כדורים חוזרים, טרנס ג'ונס השלים שישה שחקנים עם ספרות כפולות כשקלע 14, ויוסטון סיימה ערב התקפי מצוין, כשקלעה ב-56.6 אחוז מהשדה ו-53 אחוז מהשלוש - 17 מ-21. הווארד כעת יחשוש מהחלטת הליגה, אחרי ששלח מרפק לעבר פרצופו של אנדרו בוגוט, ונענש על עבירה בלתי ספורטיבית מרמה 1 בלבד.

יוסטון פתחה את המשחק עם אנרגיות אדירות, התחילה עם 0:12 מהיר, קלעה ברבע הראשון 45 נקודות וסיימה אותו ביתרון 23 הפרש, 22:45. הרוקטס הוליכו ב-25 הפרש ברבע השני, ואז, דווקא אחרי הפציעה של קרי, גולדן סטייט הצליחה לחזור ולצמק ולרדת להפסקה בפיגור 10 בלבד בזכות סדרת צליפות של תומפסון. הארדן עוד קלע ממגרש שלם סל מדהים, אבל הוא לא נחשב.

דווייט הווארד, יוסטון רוקטס, מעל דריימונד גרין. GettyImages
לא רוצים ללכת הביתה. הווארד/GettyImages

באמצע הרבע השלישי קרי חזר, והסל הראשון שלו הייתה שלשה שצימקה את הפער ל-6 בלבד כשנותרו 8:30 דקות לסיום, אבל הארדן, שצלף 6 נקודות רצופות, השלים רבע רביעי אדיר עם 17 נקודות כדי להחזיר את קבוצתו ליתרון בטוח ולהשאיר את הניצחון בבית.

קליי תומפסון קלע 24 נקודות לווריורס, דריימונד גרין קלע 21 נקודות (כולל 15 כדורים חוזרים, 4 אסיסטים ו-5 חסימות), הריסון בארנס קלע 14, אנדרה איגואדלה (13) ולאנדרו בארבוסה (12) השלמו שישה שחקנים בספרות כפולות. גולדן סטייט סיימה עם 20 שלשות (20 מ-46), הקבוצה הראשונה שקולעת כמות כזאת של שלות בפלייאוף. זה משחק הפלייאוף הראשון בהיסטוריה של הפלייאוף שבו שתי הקבוצות קולעות מעל 15 שלשות. עם זאת, גולדן סטייט תקווה להציג במשחק הבא הגנה טובה יותר, בתקווה לסגור את הסיפור בבית.

קליי תומפסון, קורי ברואר, גולדן סטייט מול יוסטון. GettyImages
רגעים יפים, שלא הספיקו. תומפסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully