וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "אם היו אומרים 0:3 לפני הסדרה, אף אחד לא היה מאמין"

25.5.2015 / 22:14

מאמן הפועל ירושלים חגג את ה-73:77 על הפועל תל אביב והעלייה לחצי גמר הפלייאוף בצורה חלקה. עודד קטש ביכה את ההדחה: "אני אחראי והעונה הסתיימה בצורה סימבולית, היה חסר לנו מעט מאוד"

one

הפועל ירושלים עלתה הערב (שני) לחצי גמר הפלייאוף של ליגת העל. האדומים ניצחו 73:77 את הפועל תל אביב אחרי הארכה בתום המשחק השלישי והשלימו 0:3 חלק ומרשים מאוד מול הקבוצה של עודד קטש. לצערנו, לא רק בספורט עסקו הערב בבירה, אלא גם באירועים אלימים. בסיום המשחק, עוד בשטח הארנה, החלה קטטה בין אוהדי הפועל תל אביב למאבטחים, בהשתתפות כמה עשרות אנשים. עוד לפני המשחק הייתה קטטה בין אוהדי הפועל תל אביב לאוהדי בית"ר ירושלים, שנמצאים באזור בשל המשחק של קבוצתם מול מכבי תל אביב.

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. נועם מושקוביץ
יכול להיות מרוצה. פרנקו/נועם מושקוביץ

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו: "לכל משחק יש את החיים שלו, כל משחק הוא שונה. היה לי מאוד קשה בימים האחרונים לשמור אותנו בריכוז, גם אתמול בערב ובכלל. ניסינו בכל מיני דרכים וזה לא הלך. היה משחק לא טוב שלנו ומשחק הקרבה גדול של הפועל תל אביב, שהיא קבוצה גאה ומועדון שלא צריך לספר מי הוא.

"לא היה לי ספק איך הפועל יבואו, לשחקנים שלי היה ספק, ואני שמח שאנחנו פה אחרי ניצחון ולא אחרי הפסד. אנחנו מנסים להכין את הקבוצה בצורה כזאת או אחרת, ויש חברויות בין שחקנים בין קבוצות ונפלנו בתוך פח שלא היינו צריכים ליפול בו, ואני לא הצלחתי להביא אותנו לשחק כדורסל סביר. רצינו לגמור את זה, וזה נשמע מצחיק שאנחנו באים בלחץ, הייתי הרבה פחות שקט מהמשחק הראשון והשני. יצאנו מזה עם ניצחון והלכנו הלאה, סימנו וי על סדרה קשה, יכול להיות שבפעם הבאה לא נלמד מזה. בשורה התחתונה אני שמח שניצחנו, ניצחון הוא ניצחון.

"דונטה חילק כאפות לכולם בין הזמן החוקי להארכה, בשביל זה הוא שם. לא היה דיכאון. זה חוכמולגיה בגרוש להגיד את זה, אבל היה ספק גדול אם היה סל גדול או לא, היה עדיף שילכו להארכה ולשחק עוד 5 דקות. שמח מאוד שניצחנו, הייתי פחות שמח אם זה היה נגמר הפוך. העוזרים שלי מאוד עזרו לי בסדרה הזאת, ועזרו לשחקנים להיות מרוכזים. אם היו אומרים לי לפני הסדרה 0:3 לא היה מישהו שמאמין".

מאמן הפועל תל אביב עודד קטש אמר בסיום: "בגדול קשה עכשיו לסכם עונה. כמי שעומד בראש המערכת המקצועית, אנחנו מאוד ביקורתיים כלפי עצמנו ויודעים איפה פספסנו. ההחלטות נכונות או לא רק ברגע שאתה מקבל אותן ולא בדיעבד. אם היינו חוזרים לנקודת הזמן של הבאת דיז'ון, לא היינו משנים. לא בטוח שזאת הייתה נקודת המפנה, המשבר שלנו מאמצע הסיבוב השני התחיל לפני שהוא הגיע, לא ניצחנו גם בלעדיו באף משחק צמוד.

"אז לא הייתי שם את כל העונה הזאת על איבוד כזה או אחר או על שחקן כזה אחר. אני אחראי והעונה הזאת הסתיימה בצורה סימבולית לעונה כולה, היה חסר לנו מעט מאוד, קצת יותר ריכוז. זאת הרגשה מאוד מתסכלת, יכולנו להוציא יותר. לא בטוח שיש לי תשובות, אבל זה חיבור של יכולות מסוימות עם אופי של שחקנים. בהרבה מאוד משחקים נפלנו על ריכוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully