וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: אברהם גרנט וגאנה הפסידו למדגסקר בדקה ה-90

המאמן הישראלי הגיע עם סגל משני לטורניר בדרום אפריקה ונוצח 2:1 בידי מדגסקר. אבי ריקן שיחק 13 דקות כמחליף בניצחונה של ציריך 0:1 על לוצרן, קבוצתו תהיה בליגה האירופית. דאבור פצוע

אברהם גרנט מאמן נבחרת גאנה. AP
גם לסגל המשני לא היה מזל. אברהם גרנט/AP

אברהם גרנט ונבחרת גאנה ספגו הערב (שני) שער בדקה ה-90 והפסידו 2:1 למדגסקר במסגרת רבע גמר טורניר מועצת התאחדויות הכדורגל של מדינות אפריקה הדרומית. גאנה הופיע לטורניר בדרום אפריקה עם סגל משני על טהרת הליגה המקומית, ללא כל הכוכבים שהובילו אותה לגמר אליפות אפריקה, ונכנעה בדקת הסיום לשער של ג'ימי סימורי ממדגסקר. רינו רנדריאמניאקה העלה את מדגסקר ליתרון בדקה ה-27, כשדניאל דרקוואה רק השווה זמנית בדקה ה-39.

* ביברס נאתכו שיחק 90 דקות ב-0:3 של צסק"א מוסקבה על קבוצתו הקודמת, רובין קאזאן. צסק"א עם השתוותה לקרסנודאר שבמקום השני עם 59 נקודות, מחזור אחד לסיום העונה.

* אבי ריקן שיחק 13 דקות כמחליף ב-0:1 של ציריך בחוץ על לוצרן במחזור ה-35 והלפני אחרון בליגה השוויצרית. ציריך הבטיחה את המקום הרביעי ותהיה במוקדמות הליגה האירופית בעונה הבאה. היא עוד עשויה לחלוף על פני תון השלישית במחזור הסיום.

* גראסהופרס, ללא מונס דאבור הפצוע, ניצחה 0:1 את ואדוז משער של קאיו ונותרה במקום השמיני המאכזב.

* ניסו קפילוטו נותר על הספסל של סנט גאלן, שהביסה 1:5 בבית את אראו. סנט גאלן מדורגת חמישית, אך כבר לא תוכל לעבור את ציריך, לה שלוש נקודות יותר וגם הפרש שערים עדיף.

* לוטם זינו, שהתגבר על פציעה קשה וחזר לאחרונה לסגל של תון, ישב בפעם השנייה על הספסל וצפה מהצד ב-2:2 של קבוצתו מול האלופה באזל. בראט סאדיק, שהיה מועמד בעבר למכבי חיפה, כבש צמד עבור תון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully