וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלאבן ביליץ' עוזב את בשיקטאש. יאמן את ווסטהאם?

הקרואטי בן ה-46 הודיע שלא ימשיך בקבוצה הטורקית: "לא זכינו באליפות בשנתיים שלי פה ואני הראשון לקחת אחריות". נחשב למועמד מוביל להחליף את אלרדייס בקבוצה ממזרח לונדון

סלאבן ביליץ' הודיע שהוא יעזוב את בשיקטאש בתום העונה והדברים הללו הגבירו את ההערכות שהוא יתמנה למאמן ווסטהאם בקיץ. בשיקטאש איבדה סיכוי לזכייה באליפות אחרי הפסד 2:0 לגלאטסראיי אתמול במחזור הלפני אחרון. ביליץ' אמר לאחר מכן: "לא אהיה מאמן הקבוצה בעונה הבאה. אני גאה בדברים שעשינו".

ביליץ' אימן את הקבוצה מבירת טורקיה במשך שנתיים, אחרי שלפני כן עמד על הקווים של לוקומוטיב מוסקבה במשך עונה אחת והדריך את נבחרת קרואטיה שש שנים. בעונה שעברה הוא הוביל את הטורקים למקום השלישי ונראה שגם העונה הם יסיימו במקום הזה, אחרי חודשים ארוכים בהם היו חלק ממאבק אליפות משולש עם שתי היריבות המרות, גלאטסראיי ופנרבחצ'ה. הקרואטי הוסיף: "כמו שאמרתי בעבר, אני הראשון שאקח אחריות אחרי שלא זכינו באליפות במשך שנתיים. קיבלתי החלטה והיא סופית".

ביליץ' בן ה-46 שיחק בווסטהאם רק שנה וחצי, אבל נהנה בתקופה הזו מחיבור מצוין עם המועדון וכבר הוזכר בעבר כמועמד לחזור, הפעם כמאמן. סם אלרדייס עזב את הפטישים אחרי המחזור האחרון של העונה אתמול וביליץ' נחשב לאחד המועמדים המובילים לתפוס את מקומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully