וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בצרפת: פריס סן ז'רמן מעוניינת באנחל די מריה

על פי "הלאקיפ", אלופת צרפת תנסה להחתים את הקשר שלא השתלב במנצ'סטר יונייטד ותציע את גרגורי ואן דר ויל כחלק מעסקת חליפין כדי להוזיל את עלות העברתו של הארגנטינאי

אנחל די מריה שחקן מנצ'סטר יונייטד. AP
לא יזכור לטובה את העונה הזו. די מריה/AP

אחרי שוויתרה על שירותיו של רדאמל פלקאו לעונה הבאה, מנצ'סטר יונייטד צפויה לשחרר הקיץ גם את אנחל די מריה ועל פי דיווחים שמתפרסמים היום "בלאקיפ" העיתון הצרפתי הנחשב, הקשר הארגנטינאי צפוי למצוא את עצמו בעונה הבאה בפריס סן ז'רמן.

די מריה, שלא הצליח להשתלב ולתפוס מקום של קבע בהרכב של לואי ואן חאל במועדון האנגלי, עלה לא פחות מ-60 מיליון ליש"ט כשהצטרף מריאל מדריד רק לפני שנה, ויונייטד לא תהיה מוכנה להפסיד עליו יותר מדי כסף. אולם, אלופת צרפת מודעת לעובדה שיונייטד מחפשת מגן ימני, ותהיה מוכנה להציע לה כחלק מהעסקה את גרגורי ואן דר ויל המגן ההולנדי כדי להוזיל את סכום ההעברה של הארגנטינאי. צריך לזכור שוואן חאל ניפה את ואן דר ויל מסגל נבחרת הולנד במונדיאל האחרון, כך שלא בטוח שהוא ירצה לקבל את המגן שגם בפריס לא נתן עונה מרשימה.

למרות שהגיע בכסף גדול מאוד ליונייטד, די מריה רשם רק 20 הופעות בהרכב של ואן חאל במהלך העונה ובהם הבקיע שלושה שערים בלבד, אך בפריס בונים על הקשר שהציג יכולת נהדרת שנה לפני כן בריאל מדריד ונתן הופעות טובות גם במונדיאל האחרון, בו ארגנטינה הפסידה רק בגמר מול גרמניה, משחק בו די מריה הפצוע לא שיחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully