וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורוסיה דורטמונד רכשה את גונסאלו קסטרו ב-11 מיליון יורו

רכש ראשון לתומאס טוכל: הצהובים-שחורים צירפו את קשר באייר לברקוזן בן ה-27, ששיחק לאורך כל הקריירה שלו אצל האדומים. "זו הייתה החלטה קשה מאוד", אמר קסטרו ששיחק בכל השנים באותה קבוצה

גונסאלו קסטרו שחקן לברקוזן (אמצע) מול מרקו רויס שחקן דורטמונד. Matthias Hangst, GettyImages
קסטרו מול רויס, בעונה הבאה ביחד/GettyImages, Matthias Hangst

פחות מ-24 שעות אחרי שריקת הסיום של המשחק מול ורדר ברמן והעונה כולה, הודיעה היום (ראשון) בורוסיה דורטמונד על הרכש הראשון שלה לקראת עונת 2015/16. הצהובים-שחורים, שסיימו עונה קשה מאוד בבונדסליגה במקום השביעי ותשחק בגמר הגביע מול וולפסבורג בעוד שישה ימים, הודיעו על צירופו של קשר באייר לברקוזן גונסאלו קסטרו. ככל הנראה, BVB שילמה את המחיר שהופיע בסעיף השחרור של קסטרו: 11 מיליון יורו.

הקשר הגרמני בן ה-27 שיחק לאורך כל הקריירה שלו בבאייר לברקוזן והוא נמצא במועדון מאז שהגיע לשם ב-1999 כשחקן נוער, כך שהוא למעשה עוזב את האדומים אחרי לא פחות מ-16 שנה. קסטרו יחתום על חוזה לארבע שנים בקבוצה שיאמן תומאס טוכל החל מהשנה הבאה. "אני רוצה להגיע לנקודות ומקומות חדשים בקריירה שלי", אמר הקשר הגרמני, "ההחלטה לא הייתה פשוטה עבורי, שיחקתי כל הקריירה שלי בלברקוזן וזו הייתה תקופה פנטסטית, המועדון יישאר בליבי לנצח".

"אנחנו מאושרים מאוד שזכינו לצרף שחקן מנוסה ומוכשר מבחינה טכנית כמו גונסאלו קסטרו. אנחנו יכולים להשתמש בו בעמדות רבות", אמר המנהל הספורטיבי של דורטמונד מיכאל צורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully