וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס על לואיס אנריקה באיטליה, בופון: "נאתגר את ברצלונה"

ביובנטוס חגגו את הניצחון במשחק הבית האחרון לפני גמר ליגת האלופות וזעמו על האמירה "המזלזלת" של מאמן ברצלונה. בופון לא נרתע: "הסיכויים עם 50:50". הגברת הזקנה מעוניינת בחדירה לעונה הבאה

שוער יובנטוס ג'יאנלואיג'י בופון. GettyImages
לא מפחדים. בופון/GettyImages

רגע לפני שהיא נכנסת לשיא ההכנות לגמר ליגת האלופות, יובנטוס הרשתה לעצמה להתפרק אתמול (שבת) אחרי הניצחון 1:3 על נאפולי, במה שהיה משחק הבית האחרון של הגברת הזקנה העונה. אוהדי הביאנקונרי, שהניפו שלטים לזכר 39 האוהדים שנהרגו באסון הייזל לפני 30 שנה, נהנו מעוד מפגן כוח של אליליהם בזכות שערים על רוברטו פריירה, סטפנו סטורארו וסימונה פפה. יובנטוס חגגה אל תוך הלילה את האליפות שהושגה כבר מזמן ואת הזכייה בגביע האיטלקי, שהושלמה השבוע, אך כבר לוטשת עיניים לעבר האתגר האמיתי - ברצלונה.

כמו יובנטוס, גם ברצלונה ערכה אתמול מסיבת סיום בקאמפ נואו. באיטליה עקבו בדריכות אחר המתרחש, ובעיקר סלדו מהאמירה של לואיס אנריקה לאוהדים בסיום המשחק, לפיה "ניפגש כאן שוב כדי לחגוג בעוד 15 ימים", שהתפרשה כאקט של זלזול.

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. GettyImages
הצליח לעצבן את האיטלקים. לואיס אנריקה/GettyImages

ב"גאזטה דלו ספורט" נכתב כי "לואיס אנריקה כבר מתכנן את המסיבה של ברצלונה", אבל לקפטן יובה ג'אנלואיג'י בופון יש תוכניות אחרות.

"חד וחלק, ליובנטוס יש סיכוי טוב לנצח את ברצלונה. אני מאמין שהסיכויים עם 50:50, כמו בכל גמר שמוכרע במשחק אחד", אמר השוער הוותיק לתקשורת האיטלקית בסיום. "אנחנו מאוד חיוביים לגבי האפשרות שננצח. אפשר לשנות הרבה מאוד דברים מבחינה פסיכולוגית ופיזית בשבועיים שנותרו עד המשחק". בופון הוסיף ש"ברור שעל הנייר מדובר במשימה קשה מאוד, אבל יש לנו את מה שציך כדי לאתגר אותם. יש כל כך הרבה גאווה בלב שלנו, כך שאנחנו אופטימיים".

בופון אף התייחס לקריאה מצד אוהדי כדורגל באיטליה להעניק לו את כדור הזהב במקרה שישלים זכייה בטרבל. "נחמד לשמוע את זה, הייתה לי ולחבריי לקבוצה עונה נהדרת. זה יהיה פרס ראוי לקראת סוף הקריירה".

מנהל יובנטוס ג'וזפה מארוטה התייחס בסיום המשחק גם לרכש לקראת העונה הבאה, ודחה את השמועות לפיהן ינסה להחתים את אדינסון קבאני. למרות זאת, הודה מארוטה כי הוא "שם עין" על סמי חדירה, שהודיע היום כי לא ימשיך בריאל מדריד בעונה הבאה. "אם להיות כנה מעולם לא ניהלנו מו"מ על קבאני. מן הסתם הרבה מאוד שמות נקשרים ליובנטוס בתקופה הזאת, כי יש לנו פרסטיז'ה ושם טוב, אבל רובם לא יגיעו לכאן. שחקן חופשי כמו חדירה, לעומת זאת, בהחלט יעניין אותנו"

עוד באותו נושא

יובנטוס ניצחה את נאפולי, מחווה מרגשת של האוהדים להרוגי הייזל

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת גרמניה, סמי חדירה. GettyImages
בדרך לטורינו? חדירה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully