וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "אני האדם השמח בעולם, תודה לכולם על הכול"

הקפטן הנרגש התקשה לעצור את הדמעות לאחר משחק הליגה האחרון בברצלונה: "שיחקתי במועדון הטוב בעולם". אינייסטה: "הוא אגדה". לואיס אנריקה: "לעולם לא נמצא לו מחליף, פשוט ניאלץ למצוא שחקן מסוג אחר"

צ'אבי והגביע/AP

ערב מלא ברגשות עבר על ברצלונה אמש (שבת). הקטאלנים הניפו את גביע האליפות לאחר שסיימו את המשחק האחרון שלהם לעונה זו בלה-ליגה ב-2:2 מול דפורטיבו לה קורוניה, ונפרדו מהקפטן האגדי של הקבוצה, צ'אבי, שערך את משחק הליגה האחרון שלו בספרד, רגע לפני המעבר בקיץ לקטאר.

ברצלונה אמנם סיימה את הליגה הספרדית, אך באופק מחכה לה גמר הגביע הספרדי וגמר ליגת האלופות, כשבקבוצה מקווים לחגוג עוד פעמיים נוספות.

"תודה לכולם על הכול", אמר צ'אבי הנרגש לאחר המשחק. "אני האדם השמח ביותר בעולם ששיחק במועדון הטוב בעולם. מה צריך יותר מזה? אני רוצה להודות לאשתי, להורים שלי, לאחים ולחברים שתמכו בי לאורך כל השנים היפות. התקופה שלי בליגה אמנם הסתיימה, אך עדיין מצפים לנו שני משחקים חשובים מאוד".

"הייתה לי ולשאר החברים זכות לשחק עם שחקן כמוהו", ציין אנדרס אינייסטה. "הוא פשוט אגדה. צ'אבי, תודה לך על כל השנים, תודה על כל מה שלימדת אותנו".

גם לואיס אנריקה פירגן לקפטן הוותיק: "לצ'אבי לעולם לא יהיה מחליף. נצטרך למצוא שחקן מסוג אחר, כי אין שחקנים שדומים לו". המאמן התייחס לזכייה באליפות: "רוצה לברך את כל השחקנים ואת המשפחות שלהם על הזכייה. אני מודה לאוהדים על שתמכו בנו לאורך כל העונה, גם ברגעים הקשים. אני מקווה שבעוד שבועיים נחגוג שוב".

שחקן ברצלונה, צ'אבי. GettyImages
עושים כבוד לצ'אבי. שחקני ברצלונה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully