וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: דודי סלע ניצח את מיכאיל קוקושקין ועלה לסיבוב השני

הישראלי (89 בעולם) הצליח לנצח את הקזחי (57 בעולם) בתוצאה 6:7 (5:7), 3:6, 6:7 (4:7) ורשם ניצחון מרשים למרות שסבל מכאבים בידו ונזקק לטיפול. בשלב הבא מחכה לישראלי ג'ו-ווילפריד צונגה

דודי סלע, נבחרת הדייויס של ישראל. Geert Vanden Wijngaert, AP
אף פעם לא עבר את הסיבוב השני. סלע/AP, Geert Vanden Wijngaert

טורניר הרולאן גארוס 2015 יצא היום (ראשון) לדרך בצורה רשמית ודודי סלע (89 בעולם) יצא לדרך ברגל ימין עם ניצחון מרשים על הקזחי מיכאיל קוקושקין בתוצאה 6:7 (4:7), 3:6, 6:7 (5:7) בתוך 2:34 שעות. סלע נזקק במהלך המערכה השנייה לטיפול רפואי בידו, אך למרות את לא שמט מערכה. סלע הצליח להכניע את הקזחי המדורג 57 בעולם, על אף שלא שיחק באף טורניר חימר ב-2015. סלע יתמודד בסיבוב השני נגד הצרפתי ג'ו-ווילפריד צונגה, המדורג במקום ה-15 בעולם.

מיכאל קוקושקין טניסאי קזחי. רויטרס
פייבוריט מוחלט מול סלע. קוקושקין/רויטרס

מערכה 1

קוקושקין עלה ל-0:1 מהיר וסלע התקשה בהגשה, אך כף יד מצוינת שלו לאורך הקו העניקה לו 1:1 אחרי שבע דקות. בהמשך סלע הצליח לשבור ל-2:3 אחרי שהקזחי שלח כדור לרשת ונראה היה שהמומנטום היה לצדו, אך יריבו שבר מיד ל-3:3. השניים שמרו על ההגשה והמערכה הלכה לשובר שוויון.

סלע השיג מיני ברייק ראשון ועלה ל-1:3, קוקושקין לא היה מדויק מהקו האחורי והישראלי שבר ל-1:4. הקזחי השיג מיני-ברייק משלו וצימק ל-6:5 אחרי שסלע הגיש למערכה, אבל בהמשך הצליח לשבור וניצח 5:7 בשובר השוויון ו-6:7 במערכה הראשונה, שארכה 55 דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

מערכה 2

סלע פתח מצוין את המערכה השנייה, הגיש ראשון ומיד אחר כך ניצל את אחוזי ההגשה הנמוכים של יריבו בסרב ראשון כדי לשבור ל-0:2. במשחקון השלישי קוקושין השיג אפשרות שבירה אך סלע נחלץ ועלה ל-0:3. קוקושקין העלה רמה, סלע נאבק על ההגשה והקזחי הצליח לשבור ולצמק ל-3:2. סלע התלונן על כאבים ביד ימין, וביקש פסק זמן לצורך טיפול רפואי. סלע חזר מאושש, הצליח לשבור ל-3:5, ובהמשך ניצח 3:6 במערכה השנייה.

מערכה 3

המשחקונים הפכו ארוכים יותר ויותר אך השניים שמרו על ההגשה, עד למשחקון השמיני בו קוקושקין שבר את סלע ועלה ל-3:5. סלע עמד רחוק מקו הבסיס, אך הצליח לייצר עוצמות וניצל גב יד רעה של יריבו כדי לשבור ל-5:4. סלע המשיך ל-6:6 והשניים הלכו לשובר שוויון שני במשחק. סלע השיב ראשון את המיני-ברייק אחרי שהקזחי שלח כדור ארוך מדי ועלה ל-1:3. קוקושין שבר בחזרה ל-3:3, אבל סלע המשיך להחזיר מצוין מהקו האחורי וראה את הקזחי שולח כדורים לרשת, בדרך ליתרון 3:5. הקהל דחף את סלע, שניצח 4:7 בשובר השוויון, השלים 6:7 במערכה ורשם ניצחון מרשים וחלק של 0:3 בתוך 2:34 דקות.

דודי סלע, נבחרת הדייויס של ישראל. Geert Vanden Wijngaert, AP
ניצח במערכה השנייה למרות הכאבים ביד. סלע/AP, Geert Vanden Wijngaert

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully