וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "אחרי שאעזוב את צ'לסי, ארצה להמשיך לאמן באנגליה"

מי שהוכתר כמאמן העונה באנגליה אחרי הזכייה באליפות, מדגיש: "עד שאברמוביץ' לא יגיד לי ללכת, אמשיך. כל מועדון שיציע לי כיום שכר כפול ממה שאני מרוויח כדי שאבוא אליו, אין לו סיכוי"

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. AP
לא זז מאנגליה. מוריניו/AP

את זה שז'וזה מוריניו מאוהב בפרמיירליג אנחנו כבר יודעים, והוא אמר את זה בלא מעט הזדמנויות בעבר, אבל כעת מתברר שבכוונתו של "המיוחד" לאמן קבוצה אחרת בליגה בעתיד. מוריניו, שהחל את הקדנציה השנייה שלו באנגליה ב-2013, אמר בראיון ל"פוטבול פוקוס": "אני רואה את עצמי מאמן מועדון אחר, כן, אבל אני אוהב את צ'לסי ואני בידיים של מר אברבמוביץ', ועד שזה יקרה, אני כאן".

על עתידו בצ'לסי הוסיף מוריניו: "ביום שבו מר אברמוביץ' יחשוב שאני לא מספיק טוב עבור צ'לסי, אני אעזוב וארצה לעבוד אם זה אפשרי באנגליה". כזכור, מוריניו עזב את הבלוז בספטמבר 2007 והוחלף על ידי אברהם גרנט. לאחר מכן הוא הדריך את אינטר וזכה איתה באליפות, בגביע ובליגת האלופות. בריאל מדריד הוא חווה תקופה פחות מוצלחת, ולמרות שהוא חגג אליפות וגביע, זה לא הספיק לו ולקברניטי הקבוצה בשלוש השנים שלו במדריד.

מוריניו, שנבחר כעת למאמן העונה אחרי הזכייה באליפות, השלישית שלו, ולזכייה בגביע הליגה, הוסיף: "עד שמר אברמוביץ' יגיד, אני לא רואה את עצמי הולך. כל מועדון שמגיע אליי עכשיו ומציע לי הצעה חלומית, ומציע לי להכפיל את השכר שלי, אין לו סיכוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully