וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקדים לאסו? למרות הכישלון, אנצ'לוטי עשוי להישאר בריאל

האיטלקי אמנם נחשב לברירת מחדל בבלאנקוס וצוותו מסולק מהמועדון, אך הוא עצמו עשוי להישאר לעונה נוספת. בצרפת מדווחים כי פ.ס.ז' תציע 125 מיליון יורו עבור רונאלדו

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. GettyImages
אלה שעוזבים, זה שנשאר? אנצ'לוטי וצוותו, בעונה שעברה/GettyImages

השמועות על תום הקדנציה של קרלו אנצ'לוטי בריאל מדריד היו מוגזמות, לפחות בשלב זה. בספרד פורסם כי האיטלקי עדיין עשוי להמשיך באלופת אירופה היוצאת, אף כי משרתו בסכנה, ואם יאמן בריאל גם בעונה הבאה זה יהיה מתוך ברירת מחדל.

במארקה דווח כי רפא בניטס הוא המועמד המועדף על המנהל המקצועי חוסה אנחל סאנצ'ס, בעוד שיורגן קלופ זוכה לתמיכתו של הנשיא פלורנטינו פרס. בניטס, מאמן נאפולי, הצעיד בעבר את ולנסיה לאליפות הליגה הספרדית והיה קרוב לחתימה בבירת ספרד, שאותה הוא מחשיב כביתו. הוא עשוי לסיים ממילא את תפקידו באיטליה. קלופ הודיע בחודש שעבר על עזיבת בורוסיה דורטמונד, והבטיח כי יאמן בעונה הבאה ולא ייקח שנת חופש.

גם אם אנצ'לוטי יישאר בריאל, ויקבל הזדמנות נוספת כפי שזכה לה פאבלו לאסו ממחלקת הכדורסל, מערך האימונים יעבור רפורמה מקיפה. במועדון טוענים כי אימוני הכושר היו אחת מנקודות התורפה של הקבוצה, והביאו למפלה מול יובנטוס בחצי גמר ליגת האלופות ולאובדן הפער מברצלונה שעלה באליפות ספרד. מאמן הכושר ג'ובאני מאורי, שעובד עם אנצ'לוטי שנים ארוכות, יפוטר.

בנוסף לשאלת המאמן, הבוקר (שישי) פורסם בצרפת כי פריס סן ז'רמן תציע לבלאנקוס 125 מיליון יורו עבור כריסטיאנו רונאלדו. על פי הדיווח בלאקיפ, הפורטוגלי שחתום בברנבאו עד 2018 מתוסכל מהעובדה שריאל מתקשה לזכות בתארים (אליפות אחת וגביע האלופות אחד בשש עונות), ועשוי להיענות לאתגר החדש. כמו כן נכתב שהאלופה הצרפתית ביקשה אישור מיוחד מפיפ"א לביצוע עסקת הענק, כך שלא תפר את חוקי הפייר פליי הפיננסי.

חריסטו סטויצ'קוב, שחקן העבר של ברצלונה, קטל את ריאל על מאזן האליפויות העלוב שלה, אחת בשבע העונות האחרונות. "אני חושב שהייתי זוכה ביותר תארים אם הייתי משחק היום עם כמה שחקני עבר", אמר סטויצ'קוב, "השנה בריאל מדריד מייחסים יותר חשוב לכדורסל יורוליג, כי את גמר הכדורגל הם יראו בטלוויזיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully