וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראשון לציון מהללים את דאוסן: "עושה דברים שחריגים בישראל"

22.5.2015 / 11:52

הכתומים רחוקים ניצחון אחד מחצי גמר הפלייאוף, היו"ר פרי מאוכזב מההשעייה של סוואן וחושב על אירופה: "לא ויתרנו על היורוקאפ". דומיניק ג'ונסון: "שמרנו על קור הרוח שלנו"

one

מכבי ראשון לציון ניצחה אמש (חמישי) בביתה את הפועל חולון 76:79 והיא רחוקה ניצחון אחד מסדרת חצי גמר הפלייאוף לראשונה מאז עונת 2011/12. הקבוצה של שרון דרוקר הובילה ב-12 הפרש במהלך הרבע השלישי וראתה את היתרון נמחק כשחולון עולה ליתרון 5 ברבע האחרון, ויתרון נקודה כ-2 דקות לסיום, אלא ששלשה גדולה של טוני יאנגר וזריקות עונשין טובות של ג'קי קרמייקל ושון דאוסן שצלף 28 נקודות בפעם השנייה ברציפות, הכריעו את ההתמודדות.

מי שהצטיין ברבע האחרון היה דומיניק ג'ונסון שקלע 8 מתוך 14 הנקודות שלו בריצה של הכתומים, "זה הזריקות הראשונות שלקחתי מהרגע שהגעתי לקבוצה הזאת שהם לא מתוך המשחק הקבוצתי, המאמן ביקש ממני להרגע כי הייתי לחוץ מדי וחיכיתי שהמשחק יגיע אליי", אמר הגארד האמריקאי, "כדורסל זה משחק של ריצות, לכולם יהיו את הריצות היה את הריצה שלנו בזמן הנכון, וזה הכל. ידענו שהם יקלעו את הזריקות, וזה הפלייאוף, הכל יכול לקרות, שמרנו על קור הרוח שלנו".

גארד מכבי ראשון לציון שון דאוסן. נמרוד סונדרס
עושים דברים חריגים. דאוסן/נמרוד סונדרס

הניצחון של ראשון לציון הושג ללא אייזיאה סוואן שהושעה מהמשחק בעקבות הרחקתו במשחק הראשון. סוואן נכנס ליציע האוהדים בדקת הסיום כדי לתמוך בקבוצתו והיה נראה מאושר בסיום. בראשון נשמו לרווחה שכן הגארד האמריקאי יכל לשחק במשחק אם היו מקבלים את עסקת הטיעון שהוצעה להם מצד היועצת המשפטית, אך לא עשו זאת, והגארד הורחק למשחק אחד בפועל ושלושה משחקים על תנאי ונקנס בסכום כולל של 37 אלף שקלים, עליו הכתומים יערערו.

"אין ספק שמה שאייזיאה עשה חמור מאוד, אין לנו ויכוח", אמר היו"ר יצחק פרי לוואלה ספורט, "יחד עם זאת, זה לא חרג לחלוטין מגבולות הטעם הטוב. שלומי (הרוש, א.ש) קיבל מכה, גם וחזר לשחק כל המשחק. המנהלת קבעה עונש של 12 אלף שקל שהוא עונש לא קטן לשחקנים שמורחקים. הוא הורחק והתנצל, והאמנו וחשבנו שברמה שאין פגיעה ופציעה אפשר להסתפק בעונש שהמנהלת קבעה ובטח כשמדובר במשחק פלייאוף. גם קנסו אותו בסכומים שאותנו מפתיעים, יותר ממשכורת חודשית ואין לזה אח ורע בספורט. יצאנו מאוכזבים מועדת המשמעת, נערער על הקנס הכספי, אבל אני מקווה שהוא ינפק את היכולת שלו ביום שני ושנשיג עוד ניצחון אחד ונגיע לחצי הגמר".

הכתומים יכולים למצוא את עצמם עם ניצחון במשחק ביום שני כקבוצה עם הסיכוי הטוב ביותר להשתתף ביורוקאפ בעונה הבאה, אך הם לא הגישו את הטפסים להשתתפות במפעל האירופי עד ה-15 למאי כפי שהתבקשו. למרות זאת, מגלה פרי, קיים סיכוי כי ראשון תשחק במפעל השני בחשיבותו בעונה הבאה, "לא ויתרנו על היורוקאפ. אחד הדברים שהצהרתי כשהגעתי לכאן שננסה ליצור גיבור מקומי. מה שאנחנו רואים היום משון, ילד שגדל במועדון ושהשקענו בשורה של שחקנים צעירים בשנה שעברה וכמעט ירדנו ליגה והשנה הוא קיבל הלאה את ברכת הדרך, וקיבלנו גיבור שמושך את הקבוצה על עצמו עם ארבעה משחקים מעל 20 נקודות שזה חריג ברמה הארצית. ביורוצ'אלנג' לא נשחק, אם תהיה לנו את האפשרות מבחינת ההישג והיכולת הכספית נשחק ביורוקאפ. כל הנושא של ההשתתפות באירופה זה כסף, כל הנושא של הטיסות והאירוח והכל, וחייבים לעשות קבוצה יותר טובה כי לא נופיע באירופה עם קבוצה חלשה ונקבל 20 הפרש בכל משחק".

למרות החגיגות בעיר היין הזכירו כבר אתמול לשחקנים את הסדרה שהם עצמם חוו בשנת 2012 כשפיגרו 2:0 מול אליצור אשקלון ברבע הגמר, וידעו לצאת עם ניצחון ענק 2:3, "אנחנו רוצים לגמור את הסדרה הזאת, לפני שלוש שנים ראינו קבוצה שהייתה בפיגור 2:0 וניצחה 2:3, כי זאת הייתה אנחנו, נקווה לנצח עוד משחק אחד ונתחיל לחשוב על שנה הבאה", סיכם היושב ראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully