וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי נחמה: ליאור רפאלוב שחקן העונה של האוהדים בבלגיה

קשר ברוז' אמנם שוב פספס אליפות בגלל קיזוז, אך זכה במשאל האוהדים של אתר sporza בפער ניכר, עם 55 אחוזים מהקולות. באנגליה: מוריניו והזאר הם נבחרי העונה של הפרמייר ליג

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
זכה בלמעלה ממחצית הקולות. רפאלוב/GettyImages

ליאור רפאלוב אמנם איבד אתמול את הסיכוי לזכות באליפות בלגיה, כשגנט של רמי גרשון וקני סייף זכתה בתואר בפעם הראשונה בתולדותיה, אבל הוא בדרך להתנחם בתואר שחקן העונה בליגה הבלגית. קשר הנבחרת זכה במשאל האוהדים בפער ניכר, וממתין כעת לבחירת עמיתיו השחקנים והעיתונאים.

רפאלוב הגיע למקום הראשון בסקר שקיים אתר sporza בפער ניכר, עם 55.4 אחוזים מהקולות (17,394). הבא אחריו, חברו לקבוצה ויקטור ואסקס, קיבל 19.9 אחוזים, ולמקום השלישי הגיע חלוץ האלופה, לורן דפווטר, עם 10.2 אחוזים. עבור קשר מכבי חיפה לשעבר הצביעו אוהדים רבים מישראל, במשאל שהיה פתוח להצבעות מכל העולם.

קשר הנבחרת, שחגג בחודש שעבר יום הולדת 29, הצעיד בעונתו הרביעית בבלגיה את ברוז' לזכיה בגביע ראשון מאז 2007, עם שער ניצחון בתוספת הזמן. הקבוצה הובילה את טבלת הליגה במשך מרבית שלבי העונה ונכנסה לפלייאוף מהמקום הראשון, אך הקיזוז פגע בה והיא איבדה את הפער לטובת גנט. רפאלוב כבש עשרה שערים בליגה והוסיף שישה בליגה האירופית, שם נעצרה ברוז' ברבע הגמר על ידי דנייפרו דנייפרופטרובסק.

אדן הזאר שחקן צ'לסי עם ז'וזה מוריניו. Julian Finney, GettyImages
מאמן העונה ושחקן העונה בפרמייר ליג. מוריניו והזאר/GettyImages, Julian Finney

באנגליה, הוכתרו ז'וזה מוריניו ואדן הזאר, מאמן וכוכב צ'לסי, למאמן ושחקן העונה מטעם הפרמייר ליג. השניים הצעידו את הבלוז לאליפות החמישית בתולדות המועדון, שלושה משחקים לסיום העונה. עבור מוריניו, שלא זכה בתואר מנג'ר החודש אפילו פעם אחת לאורך העונה, זו זכיה שלישית בכתר בסטמפורד ברידג', וראשונה מאז חזר לקדנציה שניה. הזאר, שכבש את שער האליפות מול קריסטל פאלאס, זכה גם בבחירות השחקנים והעיתונאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully