וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יילך בעקבות צ'אבי? דיווח: דני אלבס יעזוב את ברצלונה בקיץ

על פי הדיווחים בספרד, המגן הימני דחה שוב הצעה לחוזה חדש וביום שלישי יכנס מסיבת עיתונאים בה הוא צפוי להודיע על עזיבה. אינייסטה נפרד מצ'אבי: היתה לי הזכות לשחק איתו"

דני אלבס שחקן ברצלונה. AP
יילך בעקבות צ'אבי? דני אלבס/AP

רק הבוקר כינס צ'אבי מסיבת עיתונאים והודיע שיעזוב את ברצלונה בקיץ למרות שקיבל הצעה לחוזה חדש והערב (חמישי), בספרד מדווחים שגם דני אלבס, המגן הימני הברזילאי של המועדון, יעזוב בקיץ. על פי הדיווח ב"ספורט" הקטלאני, אלבס החליט לדחות שוב הצעה לחוזה חדש והוא יערוך מסיבת עיתונאים ביום שלישי שבה, כמו צ'אבי, הוא צפוי להודיע על עזיבה.

אם אלבס אכן יעזוב זו תהיה מכה לא פשוטה לקבוצה, שכזכור לא יכולה להחתים שחקנים בקיץ בשל העונש שהוטל עליה מפיפ"א. בניגוד לצ'אבי, אלבס היה שחקן הרכב קבוע אצל לואיס אנריקה, ורשם העונה 29 הופעות בהרכב של קבוצתו בליגה. שמו של אלבס נקשר לא אחת עם מעבר אפשרי למנצ'סטר יונייטד בעונה הבאה וייתכן מאוד שהוא מחזיק בהצעה מהאימפריה של ואן חאל ולכן החליט לעזוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החולצה שילבשו שחקני ברצלונה מול לה קורוניה עם הכיתוב לצ'אבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ועוד לפני הידיעה על אלבס, יום לא פשוט עבר על ברצלונה. במועדון הקטלאני עדיין מנסים לעכל את העובדה שצ'אבי, שיאן התארים של הקבוצה בכל הזמנים, לא יהיה במועדון בעונה הבאה. שחקני בארסה ייפרדו מהשחקן במחזור הסיום של הליגה מול לה קורוניה כשעל חולצותיהן יתנוסס הכיתוב - "Gracias Xavi", תודה צ'אבי.

אנדרס אינייסטה, שותפו הקבוע של צ'אבי לקישור הקטלאני, שזכה עמו בכל כך הרבה תארים אמר על חברו: "זו היתה זכות להיות עם צ'אבי כל כך הרבה שנים, אבל אנחנו עדיין לא סיימנו את הדרך שלנו".

חואן לאפורטה, נשיא בארסה לשעבר שיתמודד בקרוב בבחירות על קדנציה נוספת בתפקיד, צייץ על השחקן בטוויטר: "צ'אבי היה הלב של הקבוצה הכי טובה בהיסטוריה. תודה לך צ'אבי, ונראה אותך בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully