וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון, קרי, הארדן, דייויס ומארק גאסול נבחרו לחמישיית העונה

לברון ג'יימס וסטף קרי נבחרו על ידי כל 129 המצביעים, בלייק גריפין נדחק רק לחמישייה השלישית למרות עונה נהדרת, יחד עם קיירי אירווינג וטים דאנקן. ג'ון וול וג'ימי באטלר נותרו בחוץ

ג'יימס הארדן שחקן יוסטון רוקטס מול לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
מככבים בחמישייה. ג'יימס והארדן/AP

אחרי שבחרו את מאמן העונה, רוקי העונה ואת ה-MVP של העונה הסדירה, ב-NBA בחרו היום את החמישיות של העונה והפתעות לא היו שם. לברון ג'יימס, כוכבו של בלאט בקליבלנד וסטף קרי ה-MVP היו היחידים שנבחרו על ידי כל 129 המצביעים, כשג'יימס הארדן (125 הצבעות) מיוסטון, אנתוני דייויס הפורוורד של ניו אורלינס (119) ומארק גאסול הסנטר הספרדי הנהדר של ממפיס (65 הצבעות) משלימים את החמישייה.

החמישייה השנייה כוללת את ראסל ווסטברוק מאוקלהומה, למרקוס אולדרידג' מפורטלנד, כריס פול הרכז של הקליפרס, פאו גאסול הסנטר של הבולס ודמרקוס קאזינס חברו של עומרי כספי בסקרמנטו. למרות עונה נהדרת שלו, בלייק גריפין נבחר רק לחמישייה השלישית יחד עם קיירי אירווינג מקליבלנד, דיאנדרה ג'ורדן מהקליפרס, טים דאנקן מסאן אנטוניו וקליי תומפסון מגולדן סטייט.

ג'ון וול שחקן וושינגטון וויזארדס. AP
נשאר בחוץ. ג'ון וול/AP

עבור לברון ג'יימס זוהי הבחירה השמינית ברציפות לחמישיית העונה ותשיעית בסך הכל. ג'יימס הארדן, שסיים כסגן מלך הסלים עם ממוצע של 27.4 נקודות למשחק ושבעה אסיסטים, נבחר בפעם השנייה ברציפות לחמישיית השנה. השניים, כמו גם סטף קרי משחקים עם הקבוצות שלהם עדיין בגמרים האזוריים של המזרח והמערב. ג'ון וול סגן מלך האסיסטים מוושינגטון וג'ימי באטלר משיקגו, שנבחר לשחקן המשתפר של העונה, נותרו מחוץ לחמישיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully