וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: הפועל כפר סבא עלתה לליגת העל

הירוקים שבו מפיגור ל-1:3 בחוץ מול הפועל רמת גן וחזרו לליגת העל אחרי שבע שנים. טל בנש, אלירן סיימון ורן יצחק כבשו לקבוצה של פליקס נעים. בני לוד ניצחה 3:5 את אחי נצרת במשחק המקביל

one

ערב מרגש לאוהדי הפועל כפר סבא, לשחקני הקבוצה ולכל מי שקשור למועדון הזה. הירוקים חזרו הערב (שישי) לליגת העל אחרי שהשלימו עלייה שנייה בשתי עונות ברציפות. הקבוצה של פליקס נעים חזרה מפיגור ל-1:3 מול הפועל רמת גן בחוץ והבטיחה את המקום השני בליגה עם 73 נקודות במחזור ה-37 והאחרון בפלייאוף העליון של הליגה הלאומית. במשחק המקביל הצליחה בני לוד לנצח 3:5 את אחי נצרת, אבל זה לא קבע דבר.

איזה קרנבל/קובי אליהו

הפועל רמת גן - הפועל כפר סבא 3:1

ברכות לירוקים שחזרו לליגת העל אחרי שבע שנים לא מוצלחות בהן טיילו בליגות הנמוכות. הפועל כפר סבא השלימה עלייה שנייה בשתי עונות אחרי שרק בקיץ שעבר עלתה ללאומית מליגה א'. הקבוצה של פליקס נעים עשתה את זה בזכות ולא בחסד, עם 1:3 על הפועל רמת גן ולאחר שחזרה מפיגור אליו נקלעה כבר אחרי שש דקות. טל בנש (37), אלירן סיימון (44) ואלירן סיימון (60) ביצעו את המהפך אחרי שער מוקדם של דידייה ברוסו.

בניגוד לכל מה שהיה צפוי, דידייה ברוסו הצליח להעלות את האדומים ליתרון לאחר שעלה גבוה ונגח פנימה מחמישה מטר הגבהה יפה מאגף ימין של לירן כהן, 0:1 להפועל רמת גן כבר בדקה השישית. הירוקים הצליחו למצוא את השוויון החשוב בדקה ה-37 לאחר שטל בנש קיבל כדור בתוך הרחבה כשהוא חופשי לחלוטין, שמר על קור רוח ובעט מצוין לפינה הרחוקה כדי לקבוע 1:1. בדקה ה-44 הצליחה כפר סבא להשיג את השער השני כשקרן מצאה את אלירן סיימון והוא נגח כדור שפגע באחד משחקני ההגנה, שינה את הכיוון לחלוטין וחדר פנימה. 1:2 לכפר סבא.

בדקה ה-60 הצליחה כפר סבא לשחרר הרבה לחץ לאחר שההגנה של הפועל רמת גן חלמה וכדור עומק השאיר את רן יצחק חופשי לחלוטין. חלוץ כפר סבא פרץ קדימה, עבר בקלות את אלדר פשכצקי ומול שער ריק בעט פנימה את ה-1:3. בדקה ה-82 קמו אוהדי הפועל כפר סבא על הרגליים כדי לתת כבוד לאורן ניסים, שנכנס כמחליף למשחק האחרון בקריירה שלו. לא חלפו 10 שניות ואורן ניסים כבר ביצע עבירה גסה וספג צהוב.

אוהדי הפועל כפר סבא. קובי אליהו
איזו חגיגה כפר סבאית/קובי אליהו

מכבי אחי נצרת - בני לוד 5:3

הקבוצה של סלימן אזברגה עשתה את שלה וניצחה, אבל זה לא הספיק לה בסופו של דבר, בגלל הניצחון של הפועל כפר סבא. בני לוד ניצחה 3:5 אחרי שהובילה כבר 0:4 אחרי 37 דקות בחוץ מול אחי נצרת, אבל בסופו של דבר הלודאים סיימו את העונה במקום השלישי עם 71 נקודות ויכולים להרגיש החמצה גדולה אחרי שבמהלך שלבים רבים של העונה היו במקום השני.

סביטי ליפנייה נגע ביד ברחבה אחרי שבלם התקפה של ינון ברדה. סאלם אבו סיאם בעט את הפנדל בצורה מוצלחת פנימה וקבע 0:1 לבני לוד בדקה ה-19. בדקה ה-26 הגיע השער השני לאחר שהגבהה של סלים טועמה מצאה את ברדה, שנגח פנימה את ה-0:2. בדקה ה-33 כבשה לוד את השלישי ושוב זה היה ינון ברדה שהרשית וסידר לקבוצה של סלימאן אזברגה 0:3. משה בן לולו כבש את הרביעי בדקה ה-37 לאחר שכדור ארוך מצא אותו והוא לא התקשה להכניע את השוער שמולו כדי לקבוע 0:4 קל מאוד, אולי קל מדי.

נצרת פתחה את המחצית השנייה לא רע באופן מפתיע וכבשה בדקה ה-54 עם בעיטה אדירה של אנס דאבור, שהלכה לקורה ופנימה, וזה 1:4. לוד כבשה את החמישי כעבור שתי דקות עם נגיחה של אימורו לוקמן וזה 1:5.עידו אקסברד (70) ואמג'ד סולימאן (79) צימקו את התוצאה עד הסיום.

פליקס נעים מאמן הפועל כפר סבא. קובי אליהו
מאמן כפר סבא פליקס נעים יכול לחייך/קובי אליהו

עירוני טבריה - הפועל ניר רמת השרון 0:3

למרות ניצחון קליל, חזרה עירוני טבריה לליגה א' כבר אחרי עונה אחת. יובל קרן כבש צמד (12 ו-38) ומתאוס סטפורסקי כבשו את השערים לקבוצה הצפונית מול היורדת מליגת העל, אבל לצערם של הטבריינים זה לא הספיק.

הפועל נצרת עילית - הפועל ראשון לציון 1:2
לנצרת עילית: יבגני סידורנקו (23), וויליאם אזאו (42), לראשון לציון: ספואן זועבי (16)

הפועל ירושלים - בית"ר תל אביב/רמלה 3:3
לירושלים: גיא כהן (17 ו-70), אסף לוי (90), לבית"ר תל אביב: דור אבינו (13), מוחמד אזברגה (51), אורי מגבו (59)

עמיר נוסבאום שחקן הפועל כפר סבא חוגג (אמצע). קובי אליהו
איזו שמחה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully