וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מצג שווא והטעיה": שופטי הכדורסל חוזרים לבית הדין לעבודה

21.5.2015 / 18:38

המגעים בין שופטי הכדורסל לבין איגוד הכדורסל שוב עלו על שרטון, ושופטי הכדורסל ביקשו מביהמ"ש להתערב בהשגת הסכם קיבוצי, זאת מאחר שלטענתם ניתקו בימים האחרונים נציגי האיגוד מגע עמם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוב תפנית במשא ומתן/מערכת וואלה!, צילום מסך

המגעים בין הסגל הכללי של שופטי הכדורסל בישראל לבין איגוד הכדורסל שוב עלו על שרטון, לאחר שלטענת שופטי הכדורסל ניתקו בימים האחרונים נציגי האיגוד מגע, וכל ניסיונות נציגי ההסתדרות ליצור קשר עם מנכ"ל האיגוד או יושב ראש האיגוד כשלו. לפיכך, פנו היום שופטי הכדורסל חזרה לבית המשפט באמצעות עורך הדין רן קידר וביקשו את התערבותו בהשגת ההסכם הקיבוצי.

התפנית הגיעה לאחר שלפני כשבוע התקיימה פגישת בין הצדדים במהלכה הושגה התקדמות, ובעקבות כך ומתוך צעד של רצון טוב שופטי הכדורסל אפשרו לשופטי המזכירויות להפסיק את השביתה ואף שלחו שופטים למספר משחקים מכריעים בליגות השונות.

בנימוקים לבקשה שהעבירו שופטי הכדורסל לבית הדין לעבודה נכתב כי "המו"מ בין הצדדים לא צלח וזאת, כפי שיתואר להלן, תוך התנהגות בחוסר תום לב קיצוני של המשיב, בעת כינונם של יחסי עבודה קיבוציים, ובניגוד לסעיף 12 לחוק החוזים (חלק כללי), התשל"ג-1973" בהמשך כתבו נציגי השופטים: "כתוצאה מהתקדמות המו"מ והמצג שהציגו ראשי האיגוד לפיו אנו מצויים לפתחו של חתימה על הסכם קיבוצי שיסיים את הסכסוך, שינתה המבקשת את מצבה לרעה בסברה כי מדובר במצג אמתי. לימים הובהר להסתדרות כי מדובר במצג שווא והטעיה של האיגוד". בסיום המסמך נכתב: "לדעת המבקשת ולנוכח הנסיבות המתוארות לעיל, לא נותרה ברירה ועל בית הדין הנכבד לאזן בין הכוחות של הצדדים השונים, באמצעות מתן הצווים המבוקשים על ידי המבקשת. להסתדרות ברור כי איזון הכוחות, כאמור, יוביל בוודאות לחתימה על הסכם קיבוצי בין הצדדים, וסיום הסכסוך".

עמירם הלוי יושב ראש איגוד הכדורסל. קובי אליהו
ניתק מגע? עמירם הלוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully