וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יוגב אוחיון ערך אימון חלקי, עשוי לשחק מול עירוני נס ציונה

21.5.2015 / 15:56

הגארד, שנפצע באימון הקבוצה כשנחת לא טוב על גבו, עשוי לקחת חלק במשחק השני בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול הכתומים (20:45, ספורט 5), לאחר שהצליח להתאמן באופן חלקי עם שאר חבריו

one

האם יוגב אוחיון בכל זאת יהיה כשיר למשחק השני של מכבי תל אביב בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול עירוני נס ציונה? אחרי שהגארד נפצע אתמול (רביעי) באימון הקבוצה כשנחת לא טוב על גבו, היום הצליח אוחיון להתאמן באופן חלקי עם שאר חבריו וקיים סיכוי כי יטול חלק במשחק מול עירוני נס ציונה (20:45, ספורט 5).

אוחיון היה אחד השחקנים החשובים של הצהובים בשבועות האחרונים. את המשחק האחרון מול נס ציונה ניצח עם שלשה ענקית שבע שניות לסיום, וסיים עם 21 נקודות ו-7 אסיסטים ב-39 דקות. ממוצעיו העונה בליגה עומד על 7.7 נקודות, 3.7 ריבאנודים ו-5.9 אסיסטים למשחק ב-29.3 דקות.

כזכור, האלופה נמצאת במצב בעייתי מאוד בגזרת הישראלים, כשגיא פניני וסילבן לנדסברג פצועים וגמרו את העונה. אם גם אוחיון ייעדר, אפילו למשחק אחד, הצהובים יתקשו מאוד גם בגזרת הישראלים בשל החוק הרוסי וגם יישארו ללא רכזים כמעט, פרט לג'רמי פארגו ומרקיז היינס, שלא זוכה בזמן האחרון ליותר מדי קרדיט מגיא גודס ופיני גרשון.

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון מול שחקן עירוני נס ציונה מיטשל וואט. ברני ארדוב
קלע את שלשת הניצחון. יוגב אוחיון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully