וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאמן: "מקווה שנשבור את הסטטיסטיקה", גררה: "אין פייבוריטית"

מכבי ראשון לציון חייבת ניצחון כדי לחגוג אליפות 14 בתולדותיה, להפועל ראשון לציון יספיק גם תיקו כדי לעשות זאת בפעם ה-17. נאמן: "פתרנו כל כך הרבה תרגילים, כך שאנחנו מוכנים לבגרות"

שחקן מכבי ראשון לציון בכדוריד, יואב נאמן. קובי אליהו
"כולם מדברים על ביתיות. זה נחמד, אבל העובדה שאף קבוצה לא ניצחה עד כה בבית שלה אומרת שגם בשישי הביתיות לא תהיה הדבר העיקרי שיקבע את זהות האלופה, אלא הריכוז בתוך המשחק". יואב נאמן/קובי אליהו

מכבי ראשון לציון תארח מחר (שישי, 16:30, שידור ישיר בערוץ הספורט) את הפועל ראשון לציון למשחק שממנו תצא אלופה. כל הכרטיסים למשחק החמישי והמכריע בסדרת גמר הפלייאוף בבית מכבי אזלו. אז איך נדע מי תחגוג בסיום? מכבי המארחת חייבת ניצחון כדי להשוות את הסדרה ל-2:2 כדי לזכות בתואר ה-14בתולדותיה, והיא תעשה זאת בזכות הפרש שערים. להפועל תספיק גם תוצאת תיקו כדי לפתוח את השמפניות בדרך לצלחת ה-17 בתולדות המועדון. בכל מקרה, בירת הכדוריד תציין מחר ביום החגיגי את האליפות ה-30 של העיר ראשון לציון.

מכבי המארחת השלימה כבר ביום רביעי את ההכנות האחרונות שלה ב'בית מכבי', שכן הערב היא תיאלץ לקיים את האימון המסכם באולם רביבים מאחר שמכבי ראשון לציון בכדורסל תארח את מפגש הפלייאוף מול הפועל חולון ב'בית מכבי'. "אתמול זה היה האימון האחרון שלנו בבית מכבי, נישקנו קצת ספסלים ומחר חוזרים למשחק האחרון והחשוב ביותר העונה בתקווה גדולה לשבור את הסטטיסטיקה ולנצח משחק ראשון בסדרה בבית", אומר הקפטן יואב נאמן, שרוצה להניף את צלחת האליפות השמינית שלו. "כולם מדברים על ביתיות. זה נחמד, אבל העובדה שאף קבוצה לא ניצחה עד כה בבית שלה אומרת שגם בשישי הביתיות לא תהיה הדבר העיקרי שיקבע את זהות האלופה, אלא הריכוז בתוך המשחק, הפעולות הקטנות והיעילות במשחק שאני בספק אם ייראו בו אפילו 50 שערים. אני בהחלט מקווה שנשבור את הסטטיסטיקה הזו. אנחנו לא בונים על כך שהמשחק המכריע בבית, למרות שאני בטוח שהאוהדים שלנו ייתנו הצגה בלתי רגילה, אלא צריך לשחק כדוריד מספיק טוב"

יובל גררה שחקן הפועל ראשון לציון בכדוריד. ניב אהרונסון
"במידה מסוימת אפשר לומר שאמנם לא עשינו לחינם ארבעה משחקים בסדרה, אבל הכול מתנקז למחר". יובל גררה/ניב אהרונסון

"עברתי כבר סדרות של חמישה משחקים, עם כל הסיומות האפשריות, ולמדנו לבחינה הזו כל כך הרבה, פתרנו כל כך הרבה תרגילים, כך שאנחנו מוכנים לבגרות", המשיך נאמן. "מה שכן, זו סדרה בלתי צפויה עם דינמיקה אחרת לגמרי מאשר היו הסדרות האחרונות. משחקים 3 ו-4 הרבה יותר מתאימים לפלייאוף, בהפרשים, במאבקים, בכך שיותר שחקנים על הרצפה, ומחר פשוט המשקל של כל מהלך יעלה, כמו גם המשקל ברגליים. אני חושב ששני המשחקים הראשונים היו הפתעה עבור שתי הקבוצות. הם הזכירו יותר את הסדרות של אמצע העשור הקודם. באמת שקשה להקיש דברים ממשחק למשחק, אבל בתחושה שלי המשחק מחר יהיה המשך של שני המשחקים האחרונים מבחינת הדינמיקה רק שכל האלמנטים יגברו כך שכל מי שרצה סדרה בלתי צפויה ומרתקת בטוח נהנה ויהנה גם מחר".

יובל גררה, מרכז הנבחרת שמשחק בסדרה הזו למרות שהוא סוחב פציעה, סיפק את הזווית של האדומים: "אין פייבוריטית למחר, ושתי הקבוצות הוכיחו בסדרה הזו דברים שמראים על החוזק שלהם. אנחנו קמנו מהפסד קשה של תשעה שערים בבית, וידענו לקחת את המשחק השלישי. מכבי ידעו לבוא עם הגב לקיר, כשהצלחת הייתה על השולחן כבר באשלים, שהיינו צריכים רק עוד שער אחד כדי לזכות בתואר, ולסחוב את הסדרה למשחק חמישי. מבחינתנו, עשינו איקס על המשחק האחרון, ומחר זה פשוט גמר גביע על כך המשתמע - מי שמנצח אלוף. במידה מסוימת אפשר לומר שאמנם לא עשינו לחינם ארבעה משחקים בסדרה, אבל הכול מתנקז למחר. בית מכבי זה לא מקום מאיים עבורנו, אבל זה שניצחנו שם פעמיים בהחלט לא מבטיח לנו כלום לגבי מחר", מסכם גררה. "זהו, כל אחד יצטרך לתת מחר מעצמו קצת יותר מאשר נתנו במשחק האחרון, ואני מאמין שיהיה בסדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully