וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון תערוך טקס פרידה מאולם הפחים

21.5.2015 / 10:55

הסגולים ייפרדו מהאולם ששימש כביתם במשך 62 שנים במשחק השלישי בסדרה נגד ראשון לציון בהשתתפות שחקני, מאמני ומנהלי עבר. בחולון יקוו להשוות את הסדרה נגד ראשון לציון כבר הערב

one

הפועל חולון תערוך ביום שני הקרוב טקס פרידה מרגש מאולם הפחים, אותו תעזוב בסיום העונה הקרובה. בקבוצה מודעים לכך שייתכן כי המשחק השלישי בסדרה נגד ראשון לציון לא יהיה הביתי האחרון, אך קיים סיכוי שכן וירצו לכבד את המשכן ששימש כבית הקבוצה ב-62 השנים האחרונות. ייתכן מצב כי אם ייערך משחק חמישי בסדרה נגד ראשון לציון, או אם חולון תעפיל לחצי הגמר היא תעביר את המשחקים להיכל הפיס החדש בעיר, אך הדבר נחשב כעת רק לרעיון ועדיין לא נסגר.

במסגרת הטקס תיפרד חולון משחקני העבר של המועדון, מאמני ומנהלי העבר. בשנתיים האחרונות עורכת הקבוצה טקסים מרגשים לאנשים שליוו את המועדון במסע הארוך באולם ברחוב אחד במאי, וחלק מאותם אנשים יהיו בטקס ביום שני. "אנו קוראים לקהל להקדים ולהגיע למשחק על מנת להיות חלק מהטקס המרגש וההיסטורי", נכתב בהודעת הקבוצה.

אוהדי הפועל חולון. נמרוד סונדרס
רגע היסטורי עבורם. אוהדי הפועל חולון/נמרוד סונדרס

בצד המקצועי בחולון ינסו להשוות את הסדרה עם מכבי ראשון לציון היום ל-1:1, אחרי שהפסידו את יתרון הביתיות במשחק הראשון באולם הפחים בשבת. שלומי הרוש, שנפצע במהלך המשחק בידו, צפוי להחמיץ את המשחק, ובהיעדרו אמורים גוני יזרעאלי וג'ורדן טיילור להתעלות ולקחת על עצמם את ניהול המשחק.

"אם נפסיד את המשחק הזה, הסיכוי שלנו לחזור לחיים בסדרה הופך מנמוך לקלוש", אמרו בקבוצה אמש. בקבוצה לא רצו להתייחס להחלטה של בית הדין של איגוד הכדורסל להרחיק את אייזיאה סוואן מהמשחק היום, שכן אין להם קשר להעמדה לדין או להרחקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully