וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי מועמד לברצלונה, רפא בניטס בדרך לריאל מדריד?

ב"אל פאיס" הספרדי טוענים כי אם לואיס אנריקה בכל זאת יעזוב את הקטאלנים, מאמן ריאל הנוכחי הוא אחת האופציות להחליפו. מאמן נאפולי עשוי לשוב הביתה, סוכנו של בייל נפגש עם פלורנטינו פרס

מאמן ריאל מדריד, קרלו אנצ'לוטי. GettyImages
מלבן לבלאוגראנה? אנצ'לוטי/GettyImages

העונה של ריאל מדריד תגיע לסיומה בקול ענות חלושה ביום שבת הקרוב (21:30), עת תארח הקבוצה לדרבי קטן את חטאפה. הבלאנקוס איבדו השנה את שני התארים בהם זכו אשתקד, ליגת האלופות וגביע המלך וגרוע מכך, הם עוד עלולים לראות את ברצלונה, שכבר חגגה זכייה באליפות, לוקחת מהם את שני התארים הללו ומשלימה טרבל חלומי על הראש שלהם.

לאיש אין ספק כי בסנטיאגו ברנבאו הולכים להתחולל אי אילו שינויים מיד לאחר העונה ובמהלך הקיץ הקרוב כולו, כאשר השינוי הראשון עליו כולם מדברים הוא בעמדת המאמן. ב"סקיי ספורט איטליה" טוענים כי ביום ראשון הקרוב, מיד לאחר מחזור הסיום, ייפגש נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס עם המאמן קרלו אנצ'לוטי ויודיע לו על סיום העסקתו במועדון, זאת למרות שלאיטלקי יש חוזה לעונה נוספת. על פי "סקיי", בשל העובדה שרוב המשרות הנחשקות בעולם הכדורגל תפוסות לעונה הבאה, אנצ'לוטי עשוי לקחת "שנת שבתון".

רפא בניטס מאמן נאפולי. GettyImages
חוזר הביתה? בניטס/GettyImages

יחד עם זאת, תיתכן תפנית יוצאת דופן ביותר בעלילה. לואיס אנריקה, מאמן ברצלונה, עשוי לעזוב את תפקידו בתום העונה אפילו אם יזכה בטרבל. השמועות בתקשורת בספרד מדברות על מערכת היחסים בין המאמן לליאונל מסי, מערכת יחסים שנותרה עכורה למרות ההצלחות, זכר לבלגן הגדול בין השניים בחורף. ב"אל פאיס" הספרדי טוענים כי אם לואיס אנריקה באמת יעזוב את בארסה, הרי שאנצ'לוטי נכנס לרשימת המועמדים של המועדון הקטאלני להחליפו. האחראי של ברצלונה על הכדורגל הבינלאומי, אריידו בראידה, עבד במילאן בין 1986 ל-2013 ונמצא בקשרים חיוביים מאוד עם אנצ'לוטי.

ומי יגיע לריאל להחליף את האיטלקי? ב"גאזטה דלו ספורט" מאמינים כי רפא בניטס יהיה המאמן הבא של הבלאנקוס. בניטס, שמסיים עונה די מאכזבת עם נאפולי, לא צפוי להמשיך אצל הפרטנופי ועשוי לשוב למועדון בו החל את דרכו כמאמן צעיר. לפי הגאזטה, לבניטס יש הצעות גם מהאקסית ליברפול, ממנצ'סטר סיטי ומווסטהאם, אבל אם יקבל את ההזדמנות לשוב הביתה, לא יוותר עליה.

גם הסגל צפוי לעבור כמובן כמה וכמה שינויים. ג'ונתן בארנט, סוכנו של גארת' בייל, נפגש עם הנשיא פלורנטינו פרס ושאל אותו האם ריאל מדריד מתכוונת למכור את הכוכב הוולשי, שאיכזב העונה ואיבד את אהבת הקהל. מנצ'סטר יונייטד נמצאת חזק בתמונה למקרה שהבלאנקוס אכן יחליטו לוותר על בייל, כאשר הבוס באולד טראפורד, מלקולם גלייזר, מוכן להציע עליו עד 120 מיליון יורו, או לחלופין, אולי לצרף את דויד דה חאה לעסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully