וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקו לדאבור וגראסהופרס, סנסציה בגמר הגביע הסרבי

צ'וקאריצ'קי הקטנה הדהימה את פרטיזן בלגרד עם 0:1 וזכתה בתואר ראשון בתולדותיה. אפואל ניקוסיה זכתה בגביע בקפריסין. 67 דקות לדאבור ב-0:0 מול סיון, זינו היה לראשונה בסגל של תון

חלוץ גראסהופרס מונס דאבור. GettyImages
מתקרב לסיום העונה. מונס דאבור/GettyImages

מונס דאבור שיחק הערב (רביעי) 67 דקות ב-0:0 של גראסהופרס בבית מול סיון, במסגרת המחזור ה-34 בליגה השוויצרית. הפעם, בניגוד לשני המחזורים הקודמים, החלוץ הישראלי לא מצא את הרשת.

במקביל, לוטם זינו נכלל לראשונה העונה בסגל של תון, אחרי שהתגבר על פציעה קשה שהשביתה אותו מפתיחת העונה. בזמן שקבוצתו לשעבר הפועל באר שבע הובסה בגמר גביע המדינה, זינו צפה מהספסל בקבוצתו הנוכחית סופגת בתוספת הזמן ומפסידה 2:1 לסנט גאלן. ניסו קפילוטו לא נכלל בסגל המארחים.

* אייל גולסה הפצוע לא נכלל בסגל של פאוק סלוניקי, שסיימה ב-1:1 מול אטרומיטוס בפלייאוף בליגה היוונית.

השער שעשה היסטוריה עבור צ'וקאריצ'קי

* קפריסין: אפואל ניקוסיה הדאבליסטית תוכל להבטיח ביום ראשון אליפות נוספת, אבל עוד קודם לכן שמרה על הגביע עם 2:4 בגמר על א.א.ל לימסול. מחזיקת הגביע פיגרה בדקה ה-11 אחרי שער של מייק סמה השבדי, אבל תומאס דה וינסנטי השווה בדקה ה-31, יורגוס אפרם הפך עם צמד בדקות 45 ו-53 והנורבגי הוותיק ג'ון ארנה ריסה סגר עניין עם כדור חופשי אדיר בדקה ה-60. א.א.ל רק צימקה עם ולנטינוס סייליס בדקת הסיום, אך לא מנעה גביע מספר 21 בארון של אפואל.

* סרביה: סנסציה גדולה בגמר הגביע, כאשר צ'וקאריצ'קי הצנועה ניצחה 0:1 את האלופה פרטיזן בלגרד וזכתה בתואר ראשון בתולדותיה. סלאבוליוב סרניץ' כבש את שער הניצחון בדקה ה-38 ועשה היסטוריה בכדורגל הסרבי. אגב, זה מה שסרניץ' עשה בחצי הגמר.

* סלובניה: קופר זכתה בגביע השלישי שלה, והראשון מאז 2006/07, כשניצחה בגמר 0:2 את צלייה. קופר הגיעה אחרי ארבעה הפסדי ליגה רצופים, כולל הראשון לצלייה, אבל דניס חלילוביץ' (6) ויאקה סטרומאייר (86) הכריעו.

* רומניה: סטיאווה בוקרשט זכתה בגביע הליגה עם 0:3 ביתי על פנדורי. גבריאל יאנקו (4 בפנדל), אלכסנדרו קיפצ'יו (54) ומריוס טוקודיאן (67) היו חתומים על השערים.

* הונגריה: וידאוטון אמנם זכתה באליפות, אבל בגמר הגביע היא הובסה 4:0 בידי פרנצווארוש, שהניפה גביע ראשון מאז 2004 ומספר 21 בתולדות המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully