וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יילך לכלא? קארים בנזמה נתפס נוהג ללא רישיון בפעם השלישית

חלוץ ריאל מדריד עוכב על ידי קציני משטרה שתפסו אותו דוהר עם הרולס רויס שלו כשלצידו בחורה. מקור המעורה בתקרית: "בפעם השלישית שבנאדם נתפס ללא רישיון, עונש מאסר כמעט בלתי נמנע"

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד חוגג. AP
יילך לכלא? בנזמה/AP

האם קארים בנזמה יילך לכלא? חלוצה הצרפתי של ריאל מדריד, שידוע בחיבה שלו למכוניות פאר, עוכב היום (רביעי) על ידי משטרת מדריד אחרי שנתפס נוהג ללא רישיון עם מכונית הרולס רויס שלו ברחבי העיר. כך מדווחת היום התקשורת הספרדית. בנזמה חובב מכוניות מהירות, אך על פי הדיווחים זו הפעם השלישית שהוא נוהג ללא רישיון.

בנזמה נעצר על ידי קציני משטרה כשבחורה נמצאת לצידו ברכב. על פי הדיווחים בספרד, הצרפתי ניסה לשקר לאנשי המשטרה כשטען שהוא שכח את הרישיון שלו בבית, אבל כשהשוטרים הריצו סריקה על צג המחשב הם גילו שאין לו רישיון כבר שנתיים.

בפעם הקודמת שבה בנזמה נתפס נוהג ללא רישיון, הוא דהר במהירות של 194.4 קמ"ש בכביש בו הנהיגה המותרת היא עד 100 קמ"ש וגם נקנס בשל כך בסכום של 180 אלף יורו. המקרה הזה יידון כעת בבית המשפט ומקור בכיר המעורה בפרשה טוען ש"בפעם השלישית שבנאדם נתפס ללא רישיון, עונש מאסר הוא כמעט בלתי נמנע". אגב, מאוחר יותר העלה בנזמה תמונה לאינסטגרם שלו שבה הוא מחזיק כביכול את רישיון הנהיגה שלו. כעת המשטרה תחקור ואם אכן יתגלה שבנזמה משקר, יש סיכוי גבוה שהוא ייאלץ להיכנס למאסר בפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully