וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: אלי כהן סיכם על הישארותו במועדון לעונה נוספת

20.5.2015 / 17:21

המאמן נפגש עם היו"ר מוחמד אבו יונס, והשניים סיכמו את כל התנאים. כהן יתחיל לתכנן את העונה הבאה: אקסברד, חוגי והירש על הכוונת, הפועל חיפה תגיש בקרוב הצעה רשמית על מוגרבי

one

מאמן בני סכנין אלי כהן סיכם הערב (רביעי) על הישארותו במועדון לעונה נוספת. לקראת סוף השנה שעברה החליף המאמן בן ה-54 את גיא לוי בתפקיד ועשה עבודה טובה מאוד בסכנין בהמשך העונה, אותה סיימה הקבוצה מהמגזר במקום השביעי, עם הפסד אחד בלבד בפלייאוף התחתון.

אחרי הפגישה אתמול שהתסיימה ללא תוצאות, נפגשו היום שוב כהן ויו"ר הקבוצה מוחמד אבו יונס, שהבהיר שהוא מעוניין לסגור את הנושא לפני שהוא ממריא לנסיעת עסקים לחו"ל, והשניים סגרו את כל התנאים. כעת אמור המאמן לשבת עם שחקנים כאשר עידו אקסברד נמצא ברשימת המועמדים. גם דור חוגי ושחר הירש מבוקשים, ובמועדון רוצים להשאיר את עטאא ג'אבר, מוחמד כליבאת ועאיד חבשי ששייכים למכבי חיפה.

כהן אף חפץ בהישארות השוער רן קדוש כשוער ראשון. איהאב שאמי צפוי לקבל את הקרדיט גם בעונה הבאה כשדיוגו קאצ'ובה ימשיך בסכנין גם כן. פיראס מוגרבי מבוקש גם כן אך השחקן מעדיף לעזוב לשריף טירספול שמעוניינת בשירותיו. גם בהפועל חיפה מעוניינת מאוד בשחקן ובקרוב תגיש לו הצעה רשמית.

לפני חודש פרסמנו: הנהלת בני סכנין תציע לאלי כהן חוזה לעונה נוספת

אלי כהן מאמן בני סכנין. ברני ארדוב
לא הולך לשום מקום. אלי כהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully