וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת בני סכנין תיפגש עם אלי כהן במטרה לסגור איתו לעונה הבאה

19.4.2015 / 9:00

במועדון רוצים שהמאמן ימשיך בתפקידו ולסכם איתו לפני שישוחחו עם שחקנים נוספים, המנכ"ל: "לא חושבים שנכון להחליף מאמן בכל שנה". סיכוי נמוך שפיראס מוגרבי ומוחמד גדיר ימשיכו בקבוצה

one

ראשי בני סכנין צפויים להיפגש השבוע עם אלי כהן כדי לדון איתו בהישארותו בעונה הבאה. בסוף השבוע שעבר התקיימה ישיבת הנהלה, בה אושר להתחיל את ההכנות לעונה הבאה. "אנחנו לא חושבים שנכון להחליף מאמן בכל שנה", אמר מנכ"ל המועדון חאלד קאסום, "אם נסתדר עם אלי כהן והוא ירצה להמשיך, אני מאמין שזה יהיה הכיוון".
בסכנין ישוחחו גם עם שחקנים לגבי העונה הבאה, אך הרצון הוא קודם כל לסגור את עמדת המאמן.

בני סכנין והפועל רעננה נפרדו ב-1:1, שלושה נעצרו בחשד לזריקת אבנים

אלי כהן מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
בסכנין רוצים להמשיך איתו. אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

אחד השחקנים שבסכנין מקווים מאוד שיישאר הוא פיראס מוגרבי, שרושם עונה מצוינת עם שמונה שערים ושמונה בישולים עד כה. השחקן מבוקש במועדונים הגדולים בארץ ובוחן גם אופציות באירופה, כך שבסכנין מתקשים להאמין שיצליחו להשאיר אותו בקבוצה. שחקן נוסף שגורמים בהנהלת סכנין ביקשו לברר איתו מהן תכניותיו לעונה הבאה הוא מוחמד גדיר, אלא שלפי מה שהבינו ראשי המועדון הסיכוי שגדיר יישאר שואף לאפס.

בינתיים בקבוצה התאכזבו מה-1:1 עם הפועל רעננה בשבת, בייחוד לאור העובדה שספגו את השער בדקות הסיום. "חטפנו השנה לא מעט שערים בדקות הסיום, שאם לא היינו סופגים היינו במצב טוב בהרבה", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו רוצים לסיים במקום הכי גבוה שאפשר, ובגלל זה מאכזב מאוד שלא הצלחנו לנצח".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פיראס מוגרבי שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
מבוקש במועדונים הגדולים בארץ ובוחן גם אופציות באירופה. מוגרבי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully