וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות רולאן גארוס: שחר פאר עלתה שלב, יוליה גלושקו הודחה

פאר גברה 2:6, 4:6 על טורמו סוריבס המדורגת 156 בעולם, ורחוקה שני ניצחונות מכניסה להגרלה. גלושקו, לעומתה, נתנה פייט במשך כמעט שעתיים, אבל נכנעה לרודיונובה (166) 0:6, 6:4, 7:5

שחר פאר. ניר קידר,
בשלב הבא היא תפגוש יריבה מרומניה. שחר פאר/ניר קידר

שחר פאר עלתה הערב (רביעי) לסיבוב המוקדמות השני ברולאן גארוס. המדורגת 119 בעולם ניצחה בסיבוב הראשון את יריבתה הספרדיה טורמו סוריבס (156) 2:6, 4:6 תוך שעה ו-18 דקות. פאר פתחה בצורה הססנית את המשחק ואיבדה את ההגשות במשחקון השלישי, אבל מיד החזירה עם שבירה ואיזנה ל-2:2. בשני משחקוני ההגשות הבאים של הספרדיה, פאר שברה וניצחה 2:6.

המערכה השנייה הייתה רוויית שבירות (חמש), כאשר פאר נשברה כבר במשחקון הראשון, אבל החזירה בשבירה משלה ובהמשך השיגה שבירה נוספת בדרך ל-1:4. למרות שפאר איבדה את ההגשות במשחקון השביעי וסוריבס איזנה ל-4:4, הישראלית לקחה את שני המשחקונים הבאים וניצחה 4:6.

בשלב הבא תמתין לפאר המנצחת בדרבי הרומני בין אנה בוגדן (178) לפטרישיה מריה טיג (176).

יוליה גלושקו טניסאית ישראלית. Matthew Lewis, GettyImages
נגמר לפני שהתחיל. יוליה גלושקו/GettyImages, Matthew Lewis

לעומתה, יוליה גלושקו הודחה בסיבוב המוקדמות הראשון. הטניסאית, שבשנה שעברה עשתה הישג יפה כשהעפילה לסיבוב השני בטורניר, צפויה לאבד נקודות דירוג רבות בעקבות ההפסד. גלושקו, שמדורגת 116 בעולם, הפסידה ליריבה שנחותה ממנה בדירוג, אנסטסיה רודיונובה האוסטרלית (166 בעולם) 0:6, 6:4, 7:5. הקרב הזה נמשך שעה ו-50 דקות.

גלושקו פתחה בצורה מושלמת את המשחק, השיגה שלוש שבירות ושמרה על ההגשות שלה בדרך ל-0:6 חלק תוך 25 דקות בלבד. אלא שבמערכה השנייה הישראלית איבדה את ההגשות כבר במשחקון הראשון ונגררה לפיגור, אבל במשחקון השמיני היא החזירה בשבירה משלה והשוותה ל-4:4. לצערה הרב כבר במשחקון הבא היא ספגה שבירה משלה ומכאן רודיונובה המשיכה ל-4:6.

המערכה השלישית הייתה שקולה מאוד. גלושקו הייתה קרובה להשיג שבירה במשחקון השני כשחזרה מפיגור 40:0, אבל פספסה נקודת שבירה. במשחקון השביעי הגיעה השבירה של האוסטרלית, אבל גלושקו לא ויתרה ובמשחקון העשירי היא הצילה שתי נקודות משחק כדי להחזיר בשבירה משלה ולהשוות ל-5:5. אלא שדווקא אז רודיונובה לחצה על הגז וסגרה עם 5:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully