וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: המאמן השבדי פר קארלן יגיע להתרשמות וסבב שיחות

שחקן העבר האגדי שזכה בשתי אליפויות עולם ושתי מדליות כסף אולימפיות, הוא אחד המועמדים הבכירים לעמוד על הקווים של נבחרת ישראל. אימן בעבר קבוצות בשבדיה, שווייץ וגרמניה

פר קארלן, מאמן כדוריד שבדי. GettyImages
רזומה מרשים. קארלן/GettyImages

המאמן השבדי פר קארלן (55) יגיע בימים הקרובים לארץ להתרשמות ולסבב שיחות עם נציגי הוועדה המקצועית באיגוד הכדוריד ועם היחידה לספורט הישגי בוועד האולימפי, כמועמד להדריך את נבחרת ישראל בכדוריד במסגרת פרויקט סגל הזהב הלאומי.

כשחקן קארלן היה חלק מנבחרת שבדיה שזכתה בשתי אליפויות עולם, אליפות אירופה אחת וכן בשתי מדליות כסף אולימפיות ב-1992 וב-1996. כמאמן הוא הדריך בעבר את סט. גאלן השוויצרית, מאלמו השבדית, ופלסנבורג והמבורג הגרמניות.

קארלן הוא שם שעלה בעבר כמועמד, עוד לפני מינויו של דראגן ג'וקיץ' למאמן, אבל הדרישות הכספיות שלו טרפדו אז מהלך להבאתו. באיגוד בודקים שמות נוספים שהוצעו, הגם שהתרשמו לטובה מהמאמן הדני אולריק קירקליי, שהגיע לכאן לפני למעלה משבוע. בין המועמדים שמוצעים נמצאים גם מאמנים מגרמניה, שבדיה וסלובניה.

נבחרת ישראל תחתום בחודש הבא את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה, עם משחקים מול איסלנד בבית וסרביה בחוץ. לאחר מכן המאמן הסרבי דראגן ג'וקיץ' יסיים את תפקידו לאחר כשנתיים. החל מה-6 ביולי הנבחרת תשתתף במשחקי האוניברסיאדה בדרום קוריאה, עם שחקנים עד גיל 28, כשמי שצפוי להדריך אותה שם הוא שחר הבר, עוזרו של ג'וקיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully