וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: רומאריו בוחר את השערים האהובים עליו

ותאמינו לנו, יש לכוכב נבחרת ברזיל לשעבר ממה לבחור. ג'יימי פוקס מספק חיקוי גדול של דוק ריברס, וגם: מכות באימון באיירן מינכן ופסל של מסי הוצב במוזיאון מאדאם טוסו שבניו יורק

צילום וידאו: רויטס, עריכה: קשת סידי

18:20: ג'יימי פוקס מחקה את דוק ריברס

השחקן והקומיקאי המשעשע התארח אצל ג'ימי פאלון והוכיח שבנוסף לשלל חיקויים אחרים, הוא יודע להישמע גם כמו מאמן הקליפרס. צפו:

18:00: רומאריו בוחר את 11 השערים האהובים עליו

רומאריו, הסקורר הברזילאי האגדי שכבש 1,000 שערים בקריירה, העלה היום לפייסבוק את 11 השערים האהובים עליו. "בחרתי את השערים הכי קלאסיים לחלוץ", הסביר רומאריו, שלא שכח כמובן את הביצוע הבלתי נשכח בקלאסיקו. "הרשימה כוללת שער גדול במספרת במדי פלומיננזה ושער מכריע במוקדמות מונדיאל 1994 בנבחרת לרשת אורוגוואי. זו הרשימה שלי ואני בטוח שרבים לא יסכימו. אני מכבד כל דעה, אבל אני בטוח שהחלוקה הזו מייצגת את התשוקה האדירה לכדורגל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

15:52: מכות באימון של באיירן מינכן

כנראה שההדחה של באיירן מינכן מליגת האלופות עשתה את שלה. במהלך אימון הקבוצה, ג'רום בואטנג ורוברט לבנדובסקי התעמתו כששאר השחקנים נאלצו להפריד. פפ גווארדיולה התעצבן על המקרה ושלח את השניים לחדר ההלבשה.

14:39: דניאלה דה רוסי בביצוע ל-Don't Look Back in Anger

11:50: בובת שעווה לליאונל מסי

אחרי ששבר כמעט כל שיא אפשרי, סימן הלילה ליאונל מסי נקודת ציון נוספת - פסל שעווה במוזיאון השעווה המפורסם מכולם, מאדאם טוסו שבניו יורק. מה דעתכם על הפסל?

מנהל השיווק של המוזיאון אמר בהצגת הבובה: "לקח בערך 3-4 חודשים ליצור את הדמות הזו. בנינו אותה באמצעות מחקר, השתמשנו בכמה תמונות וקטעי וידאו שלו, מתוכם לקחנו בערך 250 דגימות ומהן עיצבנו את הדמות שלו. נעזרנו ב-20 אומנים שונים כדי לעשות זאת, רק עיצוב השיער שלו ארך בערך 6 שבועות...".

בובת שעווה של שחקן ברצלונה ונבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי. AP
בובת שעווה של שחקן ברצלונה ונבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי/AP

11:34: מנואל נוייר בפרסומת חדשה לסוני

11:17: אשתו של לינדגארד גונבת את ההצגה

עם כל הכבוד לנאום ההזוי של מאמן מנצ'סטר יונייטד, לואי ואן חאל, בטקס הגאלה של הקבוצה, מי שגנבה את ההצגה הייתה מיסה בקירי, אשתו של השוער המחליף, אנדרס לינדגארד, שהגיעה בלבוש חשוף למדי.

11:05: לוחם ה-MMA הרוסי שנשפט לעונש מאסר

אלכסנדר אמליאננקו הינו לוחם MMA במשקל כבד, שידוע יותר בתור אחיו של פדור אמליאננקו, אחד הלוחמים הגדולים בכל הזמנים. אלכסנדר מחזיק במאזן 7:23 כשהקרב האחרון שלו היה בינואר 2014. הוא נלחם בעבר בשמות מוכרים כמו מירקו קרו קופ, ג'וש בארנט ופריסיו ורדום, אך עלה לכותרות בימים האחרונים בהקשרים שליליים. לפני כשנה אלכסנדר תקף מינית אישה צעירה, שניקתה את ביתו. הוא אף נאשם כי גנב לה את הדרכון. כעת בית המשפט ברוסיה החליט להרשיע אותו וגזר עליו עונש מאסר בפועל. אלכסנדר ייכלא לארבע שנים וחצי, וכנראה שבשנים הקרובות יערוך קרבות בתוך בית הכלא.

10:35: השוער שהרביץ לשופט

עוד מקרה של אלימות בדרום אמריקה. והפעם: פרו. במהלך משחק גביע בין אוניון פרנה לפיצ'אנקי, שוער אוניון ספג כרטיס צהוב מהשופט. הוא לא ממש אהב את ההחלטה והחל לרדוף אחר השופט, שכלל לא שם לב לכך. השוער הדביק את השופט ובעט בגבו בצורה ברוטלית במיוחד. השוער הורחק, השופט קיבל טיפול והמשחק חודש לאחר מספר דקות.

10:25: הדוגמנית של פלייבוי שחושקת בלאבצי ובאגוארו

אסקייל לאבצי נחשב על ידי רבים בארגנטינה כסמל סקס. הוא מככב בפרסומות, זוכה לשערים במגזינים ונחשב לפנטזיה אצל נשים (וגם גברים) רבות (ורבים). רוסיו מארנגו, דוגמנית עירום ארגנטינאית המצטלמת בדרך לקבע למגזין פלייבוי, חשפה כי הייתה רוצה לבלות לילה עם הקיצוני של פריס סן ז'רמן, אך לא רק איתו. בראיון בתקשורת המקורית אמרה מארנגו: "הייתי מוכנה לשלם כסף כדי לשכב עם לאבצי או עם קון אגוארו". השניים יקפצו על ההצעה?

10:10: סוף סוף נחת לאוהדי פילדלפיה

אוהדי פילדלפיה חוו עונה מזעזעת מלאת אכזבות והפסדים. הם רק חיכו לרגע שהיא תסתיים. הלילה הם סוף כל סוף זכו לקצת נחת, כשגילו שקבוצתם תבחר שלישית בדראפט הקרוב. האוהדים התקבצו בפאב מקומי כדי לצפות בהגרלה, והתוצאה לפניכם.

10:00: מקלחת השוקולד של צימרמן

תמיד חלמתם לעבור מקלחת שוקולד? ריאן צימרמן מוושינגטון נשיונאלס חבט להומראן מנצח נגד היאנקיז. בראיון אחרי המשחק, חווה צימרמן את מה שרבים חוו לפניו, כשחברו לקבוצה, מקס שרצר, דאג שיתקלח בעזרת הרבה שוקולד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully