וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינסוטה קיבלה את הבחירה הראשונה בדראפט, הלייקרס את השנייה

הוולבס, בעלי המאזן הגרוע בליגה, הקדימו את הלייקרס ופילדלפיה. הניקס המאוכזבים יסתפקו בבחירה הרביעית, אורלנדו בחמישית. קובי צייץ: "אחרי עונה חרא, מגיע לנו"

מאמן מינסוטה טימברוולבס פליפ סונדרס. Jonathan Daniel, GettyImages
יום מרגש. סונדרס/GettyImages, Jonathan Daniel

מינסוטה, המפסידה הגדולה של עונת ה-NBA, היא המנצחת הגדולה של הלילה. הבוקר (בין שלישי לרביעי) נערך הלוטרי, שבו נקבע שהוולבס קיבלו את הבחירה הראשונה בדראפט 2015. לוס אנג'לס לייקרס קיבלה את הבחירה השנייה, פילדלפיה את השלישית, ניו יורק ניקס את הרביעית ואורלנדו את החמישית.

למינסוטה, הקבוצה בעלת המאזן הכי גרוע בליגה, היה סיכוי של 25 אחוזים לקבל את הבחירה הראשונה, והקבוצה החלשה מהמערב צפויה לבחור באחד מהכוכבים הצעירים שצפויים לשדרג אותה - בין אם זה קרל אנתוני טאונס (קנטאקי), ג'אהיל אוקאפור (סנטר דיוק), דאנג'לו ראסל (רכז אוהיו) או אמנואל מודיאיי בן ה-19, ששיחק העונה בליגה הסינית. כולם מוערכים כבחירות הראשונות בדראפט, שייערך ב-25 ביוני בברוקלין.

זו הפעם הראשונה מאז 2004 שהקבוצה עם המאזן הכי גרוע אכן בוחרת ראשונה (אז זו הייתה אורלנדו שבחרה בדווייט הווארד). זו הפעם הראשונה מאז 1979 שגם הלייקרס והניקס מקבלות בחירות בטופ-5. קובי בריאנט צייץ ש"שיחקנו חרא כל העונה, כך שמגיע לנו לקבל את הבחירה השנייה, חה". הג'נרל מנג'ר של הניקס סטיב מילס אמר שהוא "מאוכזב" מהעובדה שקבוצתו קיבלה רק את המקום הרביעי, אחרי שהייתה במקום השני בסיכויים לקבל את הבחירה הראשונה, אבל הוסיף ש"נהיה פתוחים להרבה אפשרויות".

נשיא מינסוטה פליפ סונדרס כינה את הלוטרי כ"יום מאוד מרגש" עבור הקבוצה ואוהדיה. "זה נותן לנו אפשרות לנתח היטב את המצב ולראות לאיזה כיוון אנחנו רוצים ללכת", אמר סונדרס, שקבוצתו שכתה בפעם הראשונה בבחירה מהראשונה, על אף שהיא כבר מחזיקה באנדרו וויגינס, שהיה אשתקד הבחירה הראשונה, והועבר לוולבס מקליבלנד במסגרת עסקת קווין לאב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully