וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול: סטרלינג נבחר לשחקן הצעיר של העונה, וזכה לקריאות בוז

הקשר בן ה-20 שסירב להאריך את חוזהו במועדון והביע את רצונו לעזוב שמע את ביקורות האוהדים שהגיעו לערב הגאלה. קוטיניו נבחר לשחקן העונה. רודג'רס: "היו הסחות דעת שאי אפשר היה לצפות"

ראחים סטרלינג שחקן ליברפול מאוכזב. GettyImages
יהיה באנפילד גם בעונה הבאה? סטרלינג/GettyImages

ראחים סטרלינג נבחר הערב (שלישי) לשחקן הצעיר של העונה בליברפול, אך ספג קריאות בוז בערב הגאלה שערך המועדון לרגל סיום עונת 2014/2015. הסיבה: סירובו של הקשר בן ה-20 לחתום על חוזה חדש ורצונו לעזוב את המועדון בקיץ הקרוב. "אתה נשאר?" צעקו לשחקן נבחרת אנגליה חלק מהאוהדים, בעוד אחרים קראו: "תישאר, ראחים".

בחודש אפריל העניק סטרלינג ראיון לרשת BBC ובו טען שהוא לא תאב בצע. "כל מה שחשוב לי זה תארים", אמר אז, ודומה שלא יישאר עד תום החוזה שלו באנפילד, בקיץ 2017. מנצ'סטר סיטי נחשבת למועמדת המובילה לקפוץ על המציאה, כשגם ריאל מדריד הוזכרה לא מזמן כשחקנית במירוץ להחתם היהלום הצעיר.

המנג'ר ברנדן רודג'רס דיבר בערב הגאלה ואמר: "הציפיות אחרי העונה שעברה שסיימנו במקום השני היו גבוהות. דברים קרו, היו הסחות דעת שאי אפשר היה לתכנן. היתה עונה קשה, אבל נהיה טובים יותר בעונה הבאה. המועדון הזה עובד קשה כדי לשפר את הסגל ובעונה הבאה תהיה לנו הזדמנות מצוינת".

לשחקן העונה של המייטי רדז נבחר פיליפ קוטיניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully