וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן ריבלין: "האלימות והגזענות מזהמים את הכדורגל הישראלי"

הנשיא דיבר לפני המשחק בין בית"ר נורדיה לקבוצת הוותיקים של בית"ר (2:4), בה שיתפו פעולה בין היתר מלמיליאן, דני נוימן ו-ויקטור לוי. ניר ברקת אמר: "צריך להילחם נגד האלימות בספורט"

משחק ותיקים בית"ר ירושלים נורדיה. שלי סטריט, מערכת וואלה! NEWS
הוותיקים עם נשיא המדינה ראובן ריבלין/מערכת וואלה! NEWS, שלי סטריט

נשיא המדינה ראובן ריבלין התכבד הערב (שלישי) בבעיטת הפתיחה למשחק ההוקרה שנערך באצטדיון טדי לזכר קפטן בית"ר ירושלים בעבר, דוד (דדו) ישי ז"ל. לפני המשחק, בו ניצחה בית"ר נורדיה ירושלים את קבוצת ותיקי בית"ר 2:4, אמר ריבלין: "האלימות והגזענות מזהמים את הכדורגל הישראלי. המשחק הזה הוא לא דרבי, אלא משחק אהבה למנורה הבית"רית. בצד אחד, מועדון בית"ר עם היסטוריה, גאווה ועוצמה. מנגד, בית"ר נורדיה, שמנסה לעשות מאמצים להחיות את הלב והנשמה שפעלו במועדון נפלא זה, בית"ר ירושלים. מגרש הכדורגל הוא המקום בו כולנו מסכימים על כללי המשחק ובו כולנו שווים והכישרון הוא שיכריע. יאללה בית"ר".

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת אמר: "חגגנו השבוע את יום ירושלים ואין לי ספק שהעיר תעשה קפיצת מדרגה נוספת בחינוך ובספורט. חשוב לנו שאגודות הספורט ילחמו באלימות, ישאפו לחינוך, ערכים וזה מה שיוצא מאגודות הספורט שלנו בירושלים. אנחנו צריכים להילחם נגד האלימות בספורט".

במשחק עצמו התייצבה השלישייה האגדית של בית"ר, אורי מלמיליאן, דני נוימן ו-ויקטור לוי בצד אחד של המגרש כאשר בשער עמד איציק קורנפיין ובהגנה שיחקו בין היתר אילן אלהרר, אופיר שמואלי ושלמה קירט. את הקבוצה אימן יוסי מזרחי. נורדיה, המשחקת בליגה ג', אומנה על ידי בלם העבר של בית"ר סרגיי טרטיאק ומנהלה המקצועי הוא קפטן בית"ר לשעבר, משה בן ארוש. לוותיקים כבשו עידן טל ונצח מסובי, לנורדיה כבש בין היתר אמיר שווייקי, שגדל בבית"ר ועזב בגלל מוצאו הערבי. בנורדיה שיחקו גם אביתר ואסי ברוכיאן, שהתמודדו מול דודם, מלמיליאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully