וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכתבים בארצות הברית קבעו: קליבלנד תעבור את אטלנטה בגמר המזרח

מתוך 24 עיתונאים בכירים, שישה בלבד נותנים את הקרדיט להוקס, שסיימו עם המאזן הטוב במזרח בעונה הסדירה. אף כתב לא הימר על סוויפ, הרוב מאמינים שזה יוכרע ב-6-7 משחקים. ומה במערב?

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס מול דמארה קארול שחקן אטלנטה הוקס. AP
רוב התקשורת הולכת עם לברון ולא עם דמארי קרול/AP

סדרת גמר המזרח בין קליבלנד ואטלנטה תצא לדרך הלילה (בין רביעי לחמישי) לדרך, והעיתונאים הבכירים בארצות הברית כבר סיפקו את ההימורים שלהם. ברשת ESPN נוטים ללכת עם הקבוצה של דיוויד בלאט: מתוך 14 הכותבים שנשאלו על זהות המנצחת, תשעה הימרו על הקאבלירס. אף עיתונאי לא הימר על סוויפ, ורק אחד (אמין אלהסן) האמין כי הקאבס יסגרו עניין בחמישה משחקים. היתר נוטים להאמין שהסדרה תוכרע לטובת לברון ג'יימס בשישה או שבעה משחקים.

חמישה מכתבי ESPN הולכים עם הקבוצה שהחזיקה במאזן הטוב במזרח: קווין ארנוביץ, בראדפורד וליטל, יזראל גוטיירז, דייויד ת'ורפ (מאמנם האישי של עומרי כספי וגל מקל) ומייקל וואלאס הימרו על אטלנטה, וארבעה מתוך החמישה קבעו כי ההוקס ינצחו בשבעה משחקים.

בכתבה שפורסמה ברשת פוקס, ראיין העיתונאי סם אמיקו 12 עיתונאים מובילים מרחבי ארצות הברית, וגם שם, הקונצזנוס הוא שהקאבלירס יעלו לגמר הפלייאוף: 10 מ-12 הלכו עם קליבלנד, ושניים בלבד (דייב ג'ונסון, שדר הרדיו של וושינגטון והווארד בק מאתר בליצ'ר ריפורט) העניקו את הקרדיט להוקס.

ומה קורה במערב? כל 12 הכתבים שאסף אמיקו בפוקס מאמינים שגולדן סטייט תכניע את יוסטון, ומרביתם מאמינים שזה לא ייקח יותר משישה משחקים. ב-ESPN המצב זהה: אף אחד לא נותן לרוקטס סיכוי לעבור, והרוב מעריכים שגמר המערב יוכרע בחמישה משחקים.

גארד גולדן סטייט ווריורס סטפן קרי (ימין) גארד יוסטון רוקטס ג'יימס הארדן (שמאל). AP
במערב, כולם הולכים עם גולדן סטייט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully