וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגן יבזורי: "אנחנו צריכים להיות אלה שקובעים את הקצב"

19.5.2015 / 21:57

one

משחקי מספר 2 ברבע גמר הפלייאוף ייפתחו כבר מחר (רביעי) במשחק בו תארח מכבי חיפה את הפועל אילת (19:30, ספורט 5, שופטים: ספי שמש, עומר אסתרון ועופר מנהיים). במשחק הראשון בסדרה הביסה אילת בביתה את מכבי חיפה 74:95 כשאפיק ניסים הוביל שישה קלעים בספרות כפולות עם 18 נקודות, ובצעד השני בלט וויל גיירס עם 17 נקודות משלו. הקבוצות צריכות לדעת שב-71 מתוך 84 סדרות הטוב מחמישה שנערכו עד היום בכדורסל הישראלי, ניצחה הקבוצה שלקחה את המשחק הראשון.

מכבי חיפה מגיעה להתמודדות אחרי התבוסה באילת, ובידיעה שהיא פשוט לא עשתה את הדברים שהובילו לסיבוב השלישי הנהדר שלה. הקבוצה של רמי הדר אפשרה לאילת לנצח אותה בכל הקטגוריות החשובות, בין היתר באגרסיביות, ואיבדה לא פחות מ-20 כדורים שנתנו ליריבה אפשרות לרוץ וליצור נקודות קלות. בחיפה ינסו לחזור במשחק השני בסדרה ליסודות ההגנתיים שמאפיינים את הקבוצה וכמו כן יקוו לקבל יותר מרנה רוז'ו ומורן רוט שתרמו רק 11 נקודות ביחד במשחק הראשון.

"אנחנו עובדים קשה כדי להפיק לקחים מהמשחק הראשון בסדרה", אמר רמי הדר לקראת המשחק, "אנחנו צריכים להגיע יותר חדים ואגרסיביים, כדי לנצח מחר את המשחק ולהשוות את הסדרה". הקפטן דגן יבזורי הוסיף: "אני מאמין שנפיק לקחים מהמשחק הקודם, לקראת יום רביעי. יש סדרה ארוכה לפנינו ואולי טוב שקיבלנו את השיעור הזה, שיעיר אותנו להמשך הפלייאוף. ביום רביעי אנחנו צריכים להיות אלה שקובעים את הקצב ושקובעים את רמת האגרסיביות ואני מאמין שנעשה את זה ושהניצחון יהיה אצלנו".

בהפועל אילת היו מרוצים מאוד מהנחישות ורמת הריכוז שהציגו השחקנים לאורך רוב שלבי המשחק בניצחון על חיפה. מלבד הפתיחה החזקה, שהובילה ליתרון 15 ברבע הראשון, ידעו בקבוצה לשבח את השקט הנפשי והעובדה שלא נלחצו למרות קאמבק של הירוקים שצמצמו עד 2 נקודות הפרש במהלך הרבע השלישי. באילת שידרו לשחקנים מאז הניצחון כי הם מובילים בסך הכל 0:1 בסדרה ועליהם לנצח עוד שני משחקים כדי לעלות לחצי הגמר, וזה ממש לא הולך להיות פשוט. מי שזוכה למחמאות רבות בתקופה האחרונה הוא עמית שמחון שצלף 17 נקודות ב-23 דקות במשחק הראשון, ועומד על ממוצע של 15.5 נקודות בממוצע למשחק בארבעת המחזורים האחרונים.

מאמן מכבי חיפה רמי הדר. אדריאן הרבשטיין
נואש לקבל בחזרה את האגרסיביות של הקבוצה שלו. רמי הדר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully