וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרקו מיליצ'יץ' חוזר לכדורסל ויחתום במטאלץ ואלייבו הסרבית

רשמית: אחד הפלופים הגדולים בתולדות ה-NBA יחזור מהפרישה, יזנח את קריירת הקיקבוקסינג ויעלה לפרקט לראשונה אחרי שלוש שנים במדי הקבוצה הסרבית הקטנה, שסיימה שישית בליגה האדריאטית

דארקו מיליצ'יץ' במדי מינסוטה. GettyImages
חוזר? מיליצ'יץ'/GettyImages

דרקו מיליצ'יץ' כבר תלה את הנעליים ופתח בקריירת קיקבוקסינג חדשה, אבל נראה שהוא עשוי לחזור לכדורסל בקרוב מאוד. בסרביה מדווחים היום (שלישי) שהסרבי הענק, שנחשב עד היום לאחד הפלופים הגדולים בתולדות ה-NBA, הסכים לחזור למגרשים ויחתום במאטלץ הסרבית לעונה הבאה. נשיא הקבוצה בושקו דיוקאנוביץ' הודיע מוקדם יותר כי בכוונותו להחזיר מפרישה ולצרף את סנטר העבר, שלא שיחק במסגרת של כדורסל מקצועני מ-2012, אז שוחרר מבוסטון סלטיקס. "נחזיר את דרקו ונבנה קבוצה מלהיבה, המטרה שלנו היא לזכות בליגה האדריאטית ובעתיד גם להגיע ליורוליג", אמר הנשיא.

בסרביה מדווחים כי מיליצ'יץ' בן ה-30 קיבל פנייה מהקבוצה כבר לפני כמה שבועות ובימים האחרונים נענה בחיוב. מטאלץ גייסה לאחרונה סכום כסף גדול יחסית, וכפי הנראה מתכננת להעמיד תקציב גבוה מאוד ביחס לקבוצה סרבית. היא מתכוונת לצרף עוד שמות גדולים בדמותם של סשה פאבלוביץ' ששיחק בעבר ב-NBA ויוסיפ סובין, בנו של גוראן שכיכב בספליט הגדולה בסוף שנות ה-80.

ככה מיליצ'יץ' נראה בזירה

הקבוצה, שהוקמה בשם בודוצ'נוסט ואלייבו ב-1948, הוקמה מחדש לקראת עונת 2007/2008 ומאז עשתה את כל הדרך לליגה הסרבית הבכירה תוך שהיא עולה חמש ליגות. בעונה החולפת הופיעה לראשונה בליגה האדריאטית, וסיימה את העונה במקום השישי עם מאזן 13:13. אחרי שבעה מחזורים בליגה הסרבית היא מדורגת במקום השלישי, אחרי פרטיזן בלגרד והכוכב האדום.

למי ששכח עד כמה גרועה היתה הקריירה של מי שלדעת רבים הגיע אל המקום השני גם גם כשזה מגיע לרשימת הבחירות הגרועות בהיסטוריה של הדראפט (אולי רק אחרי סם בואי, שנבחר על ידי פורטלנד לפני אחד, מייקל ג'ורדן): כבר בעונתו הראשונה בפיסטונס היה ברור שהסרבי הולך להתקשות למצוא את מקומו בליגה, ובוודאי לא עומד להכות בה גלים באופן מיידי. 1.4 נקודות ו-1.3 ריבאונדים בממוצע למשחק העמיד מיליצ'יץ' ב-4.7 דקות משחק בלבד. גם בשתי העונות הבאות הדברים לא השתפרו (1.8 נקודות בממוצע ב-2004/5, 1.5 בעונה שלאחריה), מה שהוביל את הקבוצה לשלוח אותו בטרייד לאורלנדו.

במג'יק כבר הצליחו להשתמש טוב יותר בסט הכישורים של הסרבי, שקפץ ל-7.6 נקודות ו-4.1 בממוצע למשחק. ועדיין, הדברים היו רחוקים מלהסתדר, ומיליצ'יץ' מצא את עצמו עובר כמעט כל שנתיים בטרייד - אם לממפיס, לניקס, למינסוטה או לבוסטון. בעונת 2010/1, במדי הטימברוולבס, הוא נתן את עונת הטובה ביותר כשפתח בחמישייה ב-69 משחקים, ורשם 8.8 מקודות ו-5.2 ריבאונדים למשחק. שנתיים מאוחר יותר, בתחילת העונה שעברה,הוא קיבל חוזה בבוסטון, אך שוחרר אחרי משחק אחד (בו קיבל חמש דקות, אסף ריבאונד ואיבד פעמיים).

מאז שוחרר מהסלטיקס, מיליצ'יץ' דחה על פי הערכות עשרות הצעות מקבוצות מאירופה. באוגוסט 2014 הודיע רשמית על פרישה ועבר לקיקבוקסינג, אך עלול לזנוח גם את הקריירה הזאת מהר מאוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן פרטיזן בלגרד סאשה פבלוביץ'. Nebojsa Parausic, GettyImages
גם הוא יצטרף? פאבלוביץ'/GettyImages, Nebojsa Parausic

ככה מיליצ'יץ' נראה לפני פחות מחודש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully