וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בארצות הברית: ג'ון קליפארי מעוניין לאמן את ניו אורלינס

הפליקנס יהיו מוכנים לשלם למאמן קנטאקי 4-5 מיליון דולר לעונה, פחות ממה שמרוויח במכללות. קליפארי שהדריך בעבר את אנתוני דייויס הכחיש את הדברים. גם ג'נטרי ות'יבודו מועמדים

ג'ון קליפארי, מאמן אוניברסיטת קנטאקי. AP
לטענתו, דווקא טוב לו בקנטאקי. קליפארי/AP

שבוע חלף מאז פיטרה ניו אורלינס את מונטי וויליאמס, ושם חדש נכנס הערב (שלישי) לבורסת המועמדים להחליפו: ג'ון קליפארי. על פי דיווחים בארצות הברית, אחד המאמנים המוערכים בכדורסל המכללות האמריקאי הביע נכונות לעשות את המעבר מקנטאקי לפלקינס, שיהיו מוכנים לשלם לו כ-4-5 מיליון דולר לעונה. יש לציין שכעת, קליפרי חתום על חוזה עד 2022 במכללה שאמור לשלשל לכיסו כ-8 מיליון דולר מדי שנה, ולא ברור האם יסכים לוותר על כסף כדי לעבור ל-NBA.

אחת הסיבות העיקריות לכך שקליפארי בן ה-56 מעוניין לכאורה במעבר היא אנתוני דייויס העילאי, אותו אימן למשך שנה אחת בקטנאקי, והשניים זכו ביחד באליפות של 2012. שחקן נוסף ששיחק תחתיו במכללות הוא טייריק אוונס, ששיתף עימו פעולה בממפיס. חרף הדיווחים, קליפארי צייץ הערב וטען: "אפילו שאנתוני וטייריק בניו אורלינס, אין לי עניין לאמן את הפליקנס או כל קבוצה אחרת. יש לי עבודה נהדרת ואני שמח בקנטאקי".

מועמד נוסף לתפקיד הוא עוזר מאמן גולדן סטייט בהווה אלווין ג'נטרי, שכבר התראיין על ידי הבעלים מיקי לומיס והנג'רל מנג'ר דל דמפס ביום שני. גם שמו של טום ת'יבודו עדיין על הפרק, אך לא ברור האם הפליקנס יהיו מוכנים לשלם לשיקגו פיצוי על התרת חוזהו של המאמן (שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספות על סך 9 מיליון דולר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully