וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: בלו, פלצ'וק, חדד ובראל סיימו את דרכם בקבוצה

19.5.2015 / 12:53

רגע לאחר שירדה לליגה הלאומית, תמונת הסגל לעונה הבאה מתחילה להתבהר. גם דוידוב ואבו ענזה בדרך החוצה, מונד ובקל צפויים להישאר. מ.ס אשדוד, עונת 2015/16, תמונת מצב

one

בעלי מ.ס אשדוד, ג'קי בן זקן, משהה את החלטתו באשר למאמן הקבוצה בעונה הבאה ובימים הקרובים הוא צפוי להיפגש עם ניר קלינגר ולאחר מכן להחליט אם לממש את החוזה שיש לו עם המאמן לעונה נוספת, או ללכת על מאמן אחר שיצטרך להחזיר את הקבוצה לליגת העל כאשר יוסי מזרחי הוא אחד המועמדים המובילים.

בלי קשר לכך, באשדוד לא ממתינים וכבר החלו לסגור עם שחקנים על הישארות או עזיבה. במועדון החליטו לממש את האופציה שיש להם על רכישת כרטיסו של תום מונד והקשר האחורי יישאר במועדון. אשדוד צריכה לשלם עבור מונד כ-150 אלף שקל וכבר הודיעה לשחקן שהיא מממשת את האופציה. רועי בקל שהיה פצוע לאורך כל העונה יישאר באשדוד. גם בקל וגם אמיר בן שמעון שקרעו בתחילת העונה את הרצועה הצולבת בברך, יפתחו את האימונים עם שאר חבריהם והם אמורים להיות גורמים בולטים בקבוצה שתנסה לחזור לליגת העל.

שחקן בני סכנין דיוגו קאצ'ובה (ימין) קשר מ.ס אשדוד תום מונד (שמאל). מגד גוזני
צפוי להישאר. תום מונד/מגד גוזני

מי שיסיימו את דרכם באשדוד הם ירו בלו, ניקולאס פלצ'וק, שי חדד, גל בראל וככל הנראה גם אלכסנדר דוידוב ומוראד אבו ענזה. ליא יא פטי וג'ואן אושאניוואה יש חוזים לעונה הבאה ונכון לעכשיו הם קיבלו הודעות שעליהם להתייצב לפתיחת האימונים. גם למיקי סירושטיין חוזה לעונה נוספת ובאשדוד מתכוונים להשאיר אותו למרות שיש לו ביקוש בליגת העל. ישראל ראש סיים חוזה בקבוצה, אבל במועדון מתכוונים להציע לו להישאר.

מי שאמור להימכר הוא אופיר מרציאנו כשדודו דהאן כבר מחזיק, לדברי גורמים באשדוד, בהצעה טובה מאירופה עבורו. רועי משפתי ישמש כשוער הראשון בעונה הבאה. על עופר ורטה שכבר הגיע בעבר עד לסגל המורחב של נבחרת ישראל יש גם ביקוש והוא עשוי להימכר. אשדוד תמשיך להתבסס על הצעירים שגדלו מהבית וביניהם גדי קינדה, ניב זריהן, אור אינברום ומיכאל אוחנה שהגיע לאשדוד בגיל צעיר. מי שמסומן כעוד צעיר ומבטיח הוא החלוץ דין דוד (19) שכבש בעונה החולפת 15 שערים במדי קבוצת הנוער של המועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן מ.ס אשדוד, ירו בלו. ברני ארדוב
יעזוב. ירו בלו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully