וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרי: "רחוקים ארבעה ניצחונות מהחלום", הארדן: "אנחנו קבוצה חדשה"

גולדן סטייט ויוסטון דרוכות לקראת גמר המערב הלילה (04:00 ספ'5). הארדן: "אנחנו הולכים להלחיץ אותם, הכול יכול לקרות". הקצב צפוי להיות מהיר, גרין: "מרגישים טוב כשמשחקים כדורסל כזה"

גארד גולדן סטייט ווריורס סטפן קרי. AP
מאז 1976 הווריורס לא היו בגמר המערב. קרי/AP

גולדן סטייט ויוסטון חולמות במשך שנים להגיע לגמר ה-NBA, והלילה הן תעשנה את הצעד הראשון בדרך לשם עם פתיחתו של משחק 1 בגמר המערב (04:00, ספורט 5). 40 שנה חלפו מאז הווריורס הופיעו בגמר ה-NBA וזכו בתואר, 20 שנה עברו מאז יוסטון עשתה זאת ב-1995, ושתי הקבוצות הטובות במערב רוצות לעשות היסטוריה ולהתמודד על הטבעת.

"אנחנו רחוקים ארבעה ניצחונות מהגמר, רחוקים ארבעה ניצחונות מהחלום", אמר כוכב הווריורס וה-MVP של העונה סטפן קרי. הווריורס מחזיקים במאזן 0:4 מול הרוקטס העונה, וניצחו אותם בהפרש ממוצע של 15.3, אבל יוסטון שהם יפגשו היא קבוצה אחרת לגמרי.

שחקן יוסטון רוקטס ג'יימס הארדן. AP
הרוקטס לראשונה בגמר המערב מאז 1997. הארדן/AP

הרוקטס מגיעים להתמודדות עם הרבה ביטחון לאחר שהיו לקבוצה התשיעית בהיסטוריה של הליגה שמחקה פיגור 3:1 וניצחה בסדרה. לוס אנג'לס קליפרס האומללה הייתה זאת שספגה מג'יימס הארדן וחבריו את המכה הכואבת, ועתה האיש והזקן מאמין שקבוצתו יכולה להמשיך לחלום. "אנחנו קבוצה חדשה, זאת סדרה חדשה", אמר הארדן, "אנחנו הולכים להלחיץ אותם, זה פלייאוף והכול יכול לקרות".

שתי הקבוצות הובילו את העונה הרגילה עם ממוצע של קרוב ל-30 זריקות כשהווריורס דייקו ב-40 אחוז והרוקטס ב-35 אחוז. הווריורס הופיעו בפעם האחרונה בגמר המערב ב-1976, ודריימונד גרין מוכן לסדרה שבה ישוחק קצב מהיר והקבוצות יזרקו הרבה שלשות: "זה הכדורסל שמאפיין אותנו ואנחנו מרגישים טובים מאוד כשאנחנו משחקים כדורסל כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully