וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הבן של זידאן מפשל ומבריק בדו-קרב פנדלים

לוקה בן ה-17 סייע לצרפת להעפיל לגמר אליפות אירופה עד גיל 17 כשהדף שלוש בעיטות מהנקודה הלבנה, אך כשבעט בעצמו שלח פאננקה למשקוף. וגם: סרט בן עשר דקות מגמר היורוליג

23:13: גמר היורוליג, הסרט

באתר היורוליג פרסמו הערב סרטון בן עשר וחצי דקות הכולל את כל מה שהיה לגמר היורוליג להציע: מהנאומים של שחקני אולימפיאקוס לפני כדור הביניים, דרך המשחק עצמו ועד החגיגות של ריאל מדריד. מומלץ:

19:25: הבן של זידאן מבריק ומפשל

לוקה זידאן בן ה-17 סייע לנבחרת צרפת להעפיל לגמר אליפות אירופה עד גיל 17, כשהדף לא פחות משלושה פנדלים בדו-קרב מול בלגיה שהסתיים ב-1:2:

השוער שנמנה על מחלקות הנוער של ריאל מדריד אף ניסה את מזלו כבועט וניסה לעשות מה שאביו עשה בגמר המונדיאל של 2006 מול איטליה, אך לרוע מזלו, הפאננקה ששלח נשקה למשקוף ויצאה החוצה. כך או כך, בגמר יפגשו זידאן וצרפת את המנצחת בין גרמניה ורוסיה.

16:15: מאמן עם פיוז קצר במיוחד

הסרטון הבא מגיע אלינו מחצי גמר הפלייאוף בליגה האוסטרית בכדורסל. שתי דקות לסיום המשחק מאמן קפנברג מיכאל שריטוויסר נכנס בסערה לתחומי המגרש, תקף את השופט ונהדף רק על ידי מאבטחים. שחקנו, שון ריי, תקף אחד מהמאבטחים במהומה הגדולה. זה נגמר, אגב, בהרחקה משמונה משחקים וקנס למאמן, ובהפסד טכני 3:0 בסדרה.

11:30: ארבעה כרטיסים אדומים ומאמן מורחק בחמש דקות

עד לדקה ה-86 במשחק בין אליאנסה לימה לבין ריאל גרסילאסו הפרואנית הכול היה חלק. ריאל הוליכה 0:1, ונראה שהמשחק עומד להיגמר ללא הפרעות מיותרות. אלא שאז, השופט רמון בלאנקו, החליט לגנוב את ההצגה. בחמש הדקות האחרונות שנותרו שלף בלאנקו לא פחות מארבעה (!) כרטיסים אדומים ובנוסף הרחיק את מאמן אחת הקבוצות. מיותר לציין שהוא זכה לליווי צמוד מהמשטרה כשירד מכר הדשא.

11:28: המחווה המרגשת של ויקטוריה פלזן

חגיגות האליפות של ויקטוריה פלזן הצ'כית היו מהולות בעצב. שחקן הקבוצה, מריאן צ'ישובסקי הסלובקי, אובחן בינואר האחרון כסובל מטרשת אמיוטרופית צידית (מחלה ניוונית הפוגעת בתאי מערכת העצבים) ומאז מרץ הוא לא שיחק. בפלזן החליטו להקדיש את האליפות לו, כשמאמן הקבוצה, מירוסלב קובק, אמר על כר הדשא: "אני איש חזק וקשוח, אבל לא יכול לעצור את הדמעות בגלל מריאן. הייתי מוכן לחכות 30 שנה עד לאליפות הבאה בתמורה לכך שהוא יהיה בריא".

11:18: הביר-פונג של אוקפור

עדיין עם אוקפור. השחקן המבוקש לקח חלק בסוג של "ביר-פונג" (משחק קולג'ים אמריקאי בו המשתתף צריך להכניס כדור פינג-פונג לכוס בירה), כשעל הכוסות המפוזרות הודבקו שמות של קבוצות מה-NBA. לאן נכנס הכדור והאם זו הקבוצה שאכן תזכה בשירותיו?

11:15: היד הענקית של ג'אליל אוקפור

ג'אליל אוקפור נחשב לאחד הכוכבים העתידיים של הכדורסל האמריקאי. הסנטר בן ה-19 (2.11) צפוי להיבחר במקום גבוה מאוד בדראפט הקרוב, ואולי הנתונים הפיזיים שלו מוכיחים מדוע. בשתי התמונות הבאות ניתן לראות דבר נדיר למדי, אפילו אצל שחקני כדורסל - גודל כף היד. בתמונה הראשונה נראה אוקאפור מחזיק כדור שבע סטנדרטי, ובשנייה 13 כדורי טניס ביד אחת. וואו.

מדובר בכדור 7, כן?

עם 13 כדורי טניס ביד אחת

11:00: קופצת המוט העיוורת שריגשה את ארצות הברית

במבט ראשון, שארלוט בראון נראית כמו תלמידת תיכון אמריקאית טיפוסית. התלמידה הצעירה הפכה בימים האחרונים לאחד הלהיטים הגדולים בארצות הברית, ולא בגלל היכולות האתלטיות שלה. בראון מייצגת את תיכון טקסס סטייט בקפיצה במוט, ובסוף השבוע האחרון אף קטפה מדליית ארד באליפות מקומית. מה כל כך מעניין בכך, אתם תוהים? אולי העובדה שבראון עיוורת לגמרי. כן, עיוורת וקופצת במוט. ועוד זוכה במדליות. אגב, אל הפודיום עלתה בראון כשהיא מלווה בכלב הנחייה שלה.

10:40: שחקן הרוגבי שהרס מצלמה בשווי 94 אלף דולר

קולינס אינג'רה הקנייתי בסך הכול רצה לחגוג את הטריי ה-200 שלו בקריירת הרוגבי. הוא לא ידע שהחגיגה שלו תעלה הרבה מאוד כסף. איך זה קרה? אינג'רה שלף לאחר הטריי טוש מהגרב וחתם על המצלמה שמולו. הבעיה: בניגוד למצלמות המוצבות במגרשי הטניס, למצלמה הספציפית הזו לא הייתה כל הגנה על העדשה. המשמעות: נזק של לא פחות מ-94 אלף דולר. מה שנקרא, חגיגה יקרה.

10:30: שחקן שמתגלח במהלך משחק, כבר ראיתם?

שחקן שהולך לשירותים במהלך משחק כבר ראינו. מאמן שמעשן על הספסל? יש. אבל מה תגידו על שחקן שמתגלח במהלך משחק? כן, מתגלח. זה קרה במשחק בייסבול הנערך במסגרת ליגת המכללות, כששחקן של "קאל" (ברקלי) נעזר באחד המאמנים כדי להתגלח.

10:20: ג'ייסון קיד באיחור של 14 שנה

ג'ייסון קיד המציא מחדש את המושג "איחור אופנתי". מאמן מילווקי הגיע ליום הולדת של אחד מאנשי הצוות של קבוצתו באיחור של 14 שנים. כן, קראתם נכון. דניאל מארקס הזמין את קיד ליום ההולדת העשירי שלו, אך קיד, אז עוד שחקן פעיל, לא הגיע. בסוף השבוע החליט המאמן לפצות את מארקס וחגג לו יום הולדת באיחור קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully