וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: "בן שמעון כעס מאוד. כנראה שנשעה את מלמד"

19.5.2015 / 8:58

במועדון אישרו את הפרסום בוואלה ספורט אודות העימות בין המאמן לחלוץ שהוחלף ב-2:1 לבית"ר ירושלים, ומבינים: החלום האירופי נגמר. המאמן טס לאוסטריה לסגור מחנה אימון. החל מו"מ עם יירסאק

one

לא רגוע במכבי פתח תקוה. הפרסום אתמול (שני) בוואלה ספורט אודות העימות שהתפתח בנוגע להחלפת גיא מלמד, יוביל כנראה להשעיית החלוץ. במועדון, כזכור, כעסו מאוד על מלמד, שהוחלף בדויד סולארי בהפסד 2:1 לבית"ר ירושלים. החלוץ סינן מספר מילים ומחה על כך בעודו הוא יורד לספסל, ולכן הודיעו אתמול כי הם שוקלים להשעותו בשני המחזורים האחרונים.

"רן בן שמעון כעס מאוד. הוא לא אהב את ההתנהגות של מלמד, שהיה טוב אגב במשחק. שום דבר לא מצדיק התנהגות כזאת. כנראה שנשעה אותו", אמרו הבוקר במועדון. בפתח תקוה טוענים כי בעקבות העימות יו"ר ההתאחדות לשעבר, אבי לוזון, כעס לאחר שביקש להוציא את מלמד עוד קודם לכן, פעולה שבן שמעון ביצע בשלב מאוחר יותר. "אבי ורן כל הזמן רבים ומשלימים. זה חלק מהמהות של הקשר הזה. לא חשבנו שפעולה פשוטה של חילוף תוביל לבלאגן כזה, אבל צריך להבין שהתגובות היו קיצוניות כי אנשים התאכזבו שלא הגענו לאירופה", אמרו. אם מלמד לא יתנצל, ייתכן ובן שמעון לא ישאיר אותו בעונה הבאה, אם כי במועדון מעריכים שהמאמן לא ינקוט בצעד כזה לאור ההערכה המקצועית העצומה לשחקן.

שחקן מכבי פתח תקוה, גיא מלמד (כחול) מול שחקן הפועל חיפה, לירן סרדל. מגד גוזני
יושעה משני המשחקים הנותרים? גיא מלמד/מגד גוזני

במועדון מבינים שהקבוצה לא תשחק באירופה בעונה הבאה, וכבר מתחילים בהכנות. לפנות בוקר המריא בן שמעון לאוסטריה כדי לסגור מחנה אימון. ההפרש מבית"ר ירושלים צמח לשש נקודות, וחמש ממכבי חיפה אצלה תתארח במחזור הבא. אבי לוזון שוחח עם אנשי המועדון וביקש מהם להמתין עד לאחר המשחק כדי להבין האם הקבוצה תשחק באירופה, אז תזדקק לתקציב גבוה יותר, או לא. מרואן קבהא הציג שוב יכולת טובה מאוד, מה שרק מגביר את החששות בעקבות עזיבתו. כפי שפורסם בוואלה ספורט, הקשר יעזוב בתום העונה את הקבוצה. בסביבתו של השחקן טוענים כי הוא כבר סיכם במריבור הסלובנית ויחתום מיד בתום העונה.

משה לוגסי ותומר אלבז צפויים לעזוב את הקבוצה. איבן הרצג, יואכים מונונגה, דויד סולארי, רועי דיין, דדי בן דיין ובריאן חרסיסיץ' שעבר שלשום ניתוח, צפויים גם הם לעזוב. עידו דוידוב צפוי לחתום, כשעל הכוונת של המאמן נמצאים גם הקשר הצ'כי, תומאש יירסאק, ואדריאן רוצ'ט מעירוני קרית שמונה. מבין השניים, שעל מועמדותם פורסם כאן, עם הראשון כבר החל משא ומתן במטרה להנחית אותו מיד בתחילת האימונים בישראל. במועדון ינסו להגיע לסיכום סופי עם איתמר ניצן, ומעריכים שהוא ישחק בקבוצה בעונה הבאה. אחרת, יפנו לדני עמוס. במועדון ממתינים לראות אילו שחקנים ייפלטו מהסגל של הפועל באר שבע, או לא יחזרו מהשאלה. טומיסלב פאיוביץ', דור מלול ותומר סוויסה הוזכרו כאופציות, אך במועדון מבינים שלא יהיה קל להחתים אותם בעונה הבאה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully