וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאף: "הכי חשוב זה לעלות לאירופה", מלמד עשוי להיות מושעה ממכבי פ"ת

בית"ר ירושלים התבססה במקום הרביעי אחרי ניצחון על מכבי פתח תקוה. גיא לוי: "החבר'ה עשו עבודה אדירה". עימות בין רן בן שמעון לחלוץ המלאבסים, שעלול לסיים את דרכו במועדון

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

איזה יום מצוין עבר על בית"ר ירושלים. בשעות הצהריים (שני) הודיע בית הדין של ההתאחדות לכדורגל שהוא מחזיר לקבוצה נקודה אחת מתוך השתיים שהורדו לה ובערב הצהובים ניצחו את מכבי פתח תקוה 1:2 והתבססו במקום הרביעי.

במכבי פתח תקוה העניינים קצת פחות רגועים ואפילו די סוערים. לוואלה ספורט נודע כי מאמן הקבוצה רן בן שמעון שוקל להשעות את החלוץ גיא מלמד עד תום העונה וזאת לאחר עימות שנוצר במהלך המשחק בין השניים. לטענת גורמים במועדון, מלמד, שהוחלף בדקה ה-63 על ידי דויד סולארי, הגיב לכך בחריפות, סינן מספר מילים אל הספסל והגיב בתוקפנות שאינה מאפיינת אותו כהגדרת גורמים במועדון. כבר מחר יוחלט במכבי פתח תקוה על העונש הסופי לשחקן כשהמגמה היא להשעותו לתקופה מסוימת, ולאור העובדה שנותרו שני משחקים עד תום העונה, נראה שהוא גמר את העונה, כשגם עתידו בקבוצה לא ברור.

מאמן בית"ר ירושלים, גיא לוי, אמר: "אני מאוד מרוצה היום, מאוד מרוצה, בעיקר מהאופי של הקבוצה. לא שיחקנו כדורגל גדול, אבל הגענו להרבה מצבים להבקיע, היו לנו שישה-שבעה מצבים מול השוער. החבר'ה עשו מבחינתי עבודה אדירה היום. המקום הרביעי? אמרתי לרן בסוף המשחק שנשאר שהם ינצחו את מכבי חיפה. אנחנו צריכים לעשות את העבודה, אנחנו צריכים להתרכז בשני המשחקים האחרונים. המטרה כרגע היא המקום הרביעי, אחרי שלפני חודשיים המטרה הייתה פלייאוף עליון. ממטרה למטרה אנחנו מנסים להשתפר ולגבש אופי".

אופיר קריאף אמר: "לא שיחקנו טוב, אבל יכולנו להבקיע עוד שלושה-ארבעה שערים. הגעה לאירופה תיתן חותמת לעונה מצוינת. אנחנו עובדים כל כך קשה והכי חשוב לנו להביא את אירופה לטדי, לירושלים. כשיתבהרו העניינים לגבי הבעלים של המועדון, יתבהרו העניניים גם לגבי".

מאמן מכבי פתח תקוה, רן בן שמעון: "אנחנו מרגישים גרוע מאוד, היינו הרבה יותר טובים. כנראה שלא מגיע לנו להתחרות על אירופה, כנראה שההישג המקיסמלי שלנו העונה היה עלייה לפלייאוף העליון. העונה הבאה? אנחנו חושבים איך להפוך את הקבוצה ליותר טובה ואיכותית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully